טיפים לבחירת קולב למגבות קבוע ממתכת

קולב למגבות הוא התקן מגבות המאפשר לכם לתלות אותן וליהנות מעיצוב בוטיק בחדר האמבטיה. מעוניינים לדעת כיצד לבחור קולב למגבות באופן שיתאים לחדר האמבטיה שלכם? במאמר זה אנו נספק את כל הטיפים שתצטרכו על מנת לצאת לדרך ולבחור קולב מגבות מותאם לחדרכם.

גיבוש מבנה קולב המגבות

קולב מגבות עשוי להתבסס על 2 סוגי מבנים, קו ישר או עוגן עגול. המבנה של הקולב העגול הנו בצורת עוגן כי הוא משמש לתליית 2 מגבות על כל שן מכל צד. חשוב לבחור במבנה בהתאם לפונקציונאליות של השימוש ובהתאם לעיצוב המתבקש בחדר האמבטיה שלכם. לחדר עם פרזול עגול יתאים מתלה עוגל ולחדר עם פרזול מלבני יתאים מתלה מלבני.

גיבוש עיצוב קולב המגבות

קולב למגבות צריך להתבסס על עיצוב בעל גוון המתאים ליצר רכיבי הפרזול בחדר האמבטיה שלכם. אם יש לכם ברזים, רשתות לאמבטיה או כל רכיב פרזול אחר בצבע מסוים, מתלה המגבות צריך להיות זהה לו. חשוב לבחור מתלה מגבות בעל גוון זה כדי להמשיך את העיצוב העקבי שבחדר האמבטיה.

מוט בודד למגבת דגם RON 784524
מדף מגבון / מדף מלון דגם BLA784188
מוט כפול למגבות דגם BLA 784148

בחירה מומלצת ומוצלחת של מקום מכירת קולב המגבות

מומלץ לבחור בחנות מוצרי פרזול אמבט כספקית קולב התלייה שלכם. מדובר בחנות בה בקיאים בשיווק מוצרים המתאימים לחדרי אמבטיה אשר עומדים בעומסי לחות ובשינויי חום וקור. מדובר בחנות שבה הפרזול איכותי, ומבוסס על מתכות אלחלד עמידות במיוחד. בחנות זו תוכלו למצוא קולב למגבות שיהיה מושלם ובטוח לשימוש, ויספק את כל היעדים שאתם צריכים לתלייה, העמסה עם 1-2 מגבות על פי המקום והורדה קלה מהקולב מדי יום.

יישום בפועל של בחירת קולב המגבות

קולב למגבות מומלץ לבחור באמצעות הדמיית מחשב של חנות פרזול אמבטיה. באמצעות הדמיית מחשב זו תוכלו למצוא בקלות את המוצר שמתאים לכם הן במבנה והן בצבע ולגבש את בחירתו בפועל. בכך, תוכלו להבטיח קולב למגבות שיהיה גם שימושי וגם עיצובי – בקלות. לפני שתבחרו, חשוב לוודא שהגוון שמופיע בעמוד האינטרנט הוא הגוון של הפרזול שלכם. היוועצו עם מעצבי פנים ועם מומחי חנות פרזול אמבט כדי לבדוק שאכן כך הוא הדבר ושאתם עומדים לרכוש קולב שיתאים לשילוב עם רכיבי הפרזול בחדר האמבטיה שלכם.