טיפים מעשיים לבחירת ידיות לדלתות

בואו לבחור ידיות מעוצבות לדלתות וליהנות מכל היתרונות! שינוי תוואי הידית של הדלת צפוי להוסיף לביתכם בדיוק את הנדרש על מנת ליהנות מהתקן פתיחה מעוצב ומרהיב עין. כל זאת מבלי להחליף את דגם הדלת או להתקין אותה מחדש. מעוניינים לדעת כיצד לשפר את מראה החדרים בבית באמצעות בחירה נכונה של ידיות לדלתות?

בחרו את הידיות כסט מסודר

בבית – ישנן כמה דלתות פנים אשר ייתכן כי תרצו לשנות להם את הידיות. מומלץ לרכוש סט של ידיות על מנת לשמור על עקביות העיצוב בו. סט כולל ידיות שחלקן יותר קטנות וחלקן יותר גדולות מהממוצעות. מומלץ להשתמש בידיות הגדולות עבור דלתות עם משקופים עבים ותשתיות גדולות, לעומת הידיות הקטנות שיתאימו יותר להתקני פתיחה קטנים ודקים. בחירת סט מסודר מספקת לכם מענה מלא בעיצוב אחיד לכל ממדי הדלתות.

בבחירת הסט, קחו בחשבון את עיצוב הדלתות בבית

חשוב לבחור ידיות לדלתות בהתאם לסוג העיצוב שלהן בבית. אם יש לכם דלתות כפריות בצבע עץ, ייתכן כי ידיות מסוימות יתאימו לכם יותר מהאחרות, שיתאימו למי שבחזקתו בית מודרני בצבעי לבן ושחור. כך או כך, כשאתם מתאימים ידיות לדלתות בהתאם למראה החיצוני שלהן אתם מבטיחים עיצוב חד ואיכותי שלהן בהמשך. את ההתאמה הסופית מומלץ לבצע באמצעות הדמיית מחשב מחנות מעצבים מקצועית.

בחרו ידיות מחומרים איכותיים

חשוב שכל ידית תהיה עשויה ממתכת אלחלד ובכך תוכלו להבטיח את איכות כל המוצרים שתרכשו לטווח הארוך. ידית העשויה מחומרי איכות כמו פליז, נחושת, אבץ ומתכות אחרות נחשבת ליוקרתית במיוחד ומספקת מענה מלא למשתמש בה.

דרכים להורדת מחיר ידיות לדלתות מבלי לפגוע באיכות

מומלץ לחפש אחר מבצע רכישה סיטונאי, או מבצע על רכישת חבילת ידיות ספציפית, הנובעת מדגם מסוים שמוצע במחיר מבצע. לעתים, נעשים מבצעים גם בימים מיוחדים וימי חג. כך, תוכלו להבטיח ידיות לדלתות במחירים לא יקרים עם נגישות רבה עבורכם.

התקנת ידיות לדלתות

במידה והידיות המקוריות שלכם לא ניתנות לשליפה החוצה והחלפה, בקשו ממנעולן מוסמך שיחליף לכם את הידיות בדלת. זה עשוי לקרות בשל בורג שמוסתר, ולכן חשוב לחפש היטב את  האלמנט המפרק של הידית הישנה. לרוב, התקנה ממושכת ויסודית של ידיות לדלתות מעידה על טיב היציבות בעתיד: ארוך טווח, ללא חשש ממעידה.