ידיות מעוצבות לדלתות של ארונות ומגירות בחדר האמבטיה

בחירת ידיות מעוצבות לארונות חדר האמבטיה היא אחת המשימות החשובות שתעשו בו. ידיות, בשונה מארונות ומגירות, מהוות אביזרים שהטרנדים לגביהם משתנים מהר, אך למזלכם החלפתן מאד קלה: רק לקחת מברג ולשלוף החוצה את הידיות הישנות. במקומן ניתן להטמיע ידיות חדשות שיעדכנו את מראהו של כל ארון ואת העיצוב של כל שידת מגירות אל עבר סטנדרטים מודרניים.

ידיות משיכה

ידיות אלו מצוידות בוו עשוי עור אשר ניתן למשיכה על מנת לפתוח את הדלת. הן מתאימות במיוחד למגירות ופחות רלוונטיות עבור התקני פתיחה על צירים כדוגמת ארונות. וו העור מחובר לבסיס מתכתי חזק ויציב במיוחד. ברמה העיצובית, אלו ידיות משיכה טובות במיוחד לחדרים קטנים שכן יש להן בדיוק את האפקט של הידיות הטלסקופיות, הן קטנות וקומפקטיות אך יוצרות תחושה של נפח בהינתן חדרים קטנים במיוחד.

ידיות ארוכות

ידיות ארוכות ניתן לרכוש כסט עבור מספר ארונות או שידות מגירות. הידיות הללו מתאימות לרישות כל הארונות והמגירות בחדר האמבטיה. סט מגיע עם ידיות קוויות בגדלים שונים, אותן ניתן לחבר לארונות ולמגירות שלכם. מומלץ לברור אותן על פי הגודל של כל ארון וכל מגירה. לארון גדול יש לחבר ידית ארוכה ולמגירה קטנה, ידית קצרה, וזאת על מנת לשמור על הפרספקטיבה בחדר ולהציג אותו בצורה מיטבית למתבונן.

ידיות עור דגם 206
ידיות עור דגם 204
ידיות עור דגם 203

צבע הידיות – קווים לבחירתו

בגדול, ניתן להסדיר ידיות בהירות הסובבות סביב גוון מתכת הפליז, אדום קל, כתום, ברונזה וצהוב. ניתן, לחילופין, להסדיר ידיות שחורות לחלוטין או ידיות שחורות בשילוב עם אחד מגווני הפליז. את הבחירה חשוב לבצע מול מחשב על מנת להשוות בין עיצוב הידיות לעיצוב פלטות הארונות והמגירות שלכם ולגבש בחירה מתאימה.

חומרי ייצור עמידים לידיות – יתרון

במיוחד כשמדובר על חדר האמבטיה, חשוב לוודא כי הידיות עשויות מעורות אמיתיים, ממתכות אלחלד, וכד'. בדרך זו אתם לא מסתכנים בחוסר יציבות ונהנים ממענה מלא לאורך זמן. מאד מומלץ לוודא ממה עשויות הידיות שלכם בטרם הקנייה על מנת להבטיח שרכשתם את המוצרים הטובים ביותר שניתן להסדיר. הדבר תקף עבור ידיות מעוצבות לארונות, ידיות מעוצבות למגירות וידיות לכל התקן אחר שנמצא בחדר האמבטיה שלכם.