מדריך לבחירת מוטות פינוק למקלחת

במדריך זה נלמד כיצד לבחור מוטות פינוק למקלחון שלכם. מוטות פינוק איכותיים מתבססים על 2 אלמנטים עיקריים, מתז מים קבוע ומזלף נייד לשליפה והתזה חופשית. מתז המים הקבוע מעוגן בחלק העליון של מוט הפינוק. מעוניינים לדעת כיצד לבחור מוטות פינוק למקלחת בהצלחה יתרה? אנו מזמינים אתכם לקרוא מדריך זה ולהתמקצע.

בחרו את צורתו של מוט הפינוק

מומלץ לבחור מוטות פינוק למקלחת המתבססים על חלק מאונך שנקדח לקיר, מלמעלה קו אופקי ובקדמתו קו אנכי נוסף, ממנו יוצא המתז הקבוע. מתחתיו ישנו צינור עם מזלף נייד בו ניתן להשתמש בשעה שמתקלחים. בדרך כלל, נהוג לבחור מוט פינוק בצורה מלבנית עם קודקודים מעוגלים, ובכך יוצרים התאמה מלאה לצורה של כל גיגית, אמבטיה או מקלחון הנמצאים בחדרכם.

בחרו את הצבע של מוט הפינוק

אם המקלחון שלכם מבוסס על צבעים כמו לבן ובז', ייתכן כי מוט פינוק מפליז אדום צהוב יהיה זה שיתאים לו. במידה והמקלחון מבוסס על צבע שחור מומלץ לרכוש מוט פינוק שחור. במקרה והגיגית שלכם לבנה ניתן לנסות מוט פינוק שחור להשלמת תמונת העיצוב באופן הופכי.

מוט פינוק מבריק
מוט פינוק רטרו ברונזה
מוט פינוק מוברש

בחרו את הפונקציות שאתם מעוניינים שיהיו על מוטות הפינוק

מתז קבוע ומזלף נשלף הן 2 פונקציות המינימום בכל מוט פינוק למקלחת. מומלץ להתעניין בנושאים נוספים הקשורים למוט הפינוק שלכם, למשל באפשרות לסובב חוגה על גבי המתז או המזלף ולשנות את צורת זרימת המים. פונקציות מאין אלו יוצרים תנאים של רחצה נגישה בהתאמה אישית לכל משתמש.

שנו, במידת הצורך, את מרכיב המזלף הנייד במוט הפינוק

במידה ואתם מעוניינים לשנות את צורת המזלף הנשלף שלכם במוט הפינוק, זה אפשרי. ניתן לשנות מזלף עגול למזלף בעל ראש קווי שממשיך את הקו הגיאומטרי של הידית. חיבור מזלף בעל עיצוב חדיש במקום ברז סטנדרטי מהווה תוספת משמעותית של עיצוב חד כתער במקלחת שלכם. המקלחון הוא אחד מהמקומות שצריכים להיות הכי מענגים עבורנו, ובאמצעות מוטות פינוק מעוצבים ונוחים ניתן להגשים זאת הלכה למעשה, וליהנות ממקלחת כיפית במיוחד. מומלץ לשאוף לחדד את עיצובו של המזלף הנשלף ובכך לחדד משמעותית את עיצוב המקלחון שלכם.