ידיות מחנות פרזול אמבטיה – הכירו את האפשרויות

ידיות מלוות אותנו בכל רחבי הבית, ולא רק בחדר האמבטיה. אבל בחנות פרזול אמבט ניתן למצוא את כל הידיות שאתם צריכים בשביל לכונן שגרת מגורים ראויה ובעיקר מעוצבת למשעי. מהן הידיות אשר מסופקות בחנות פרזול אמבט ולמי הם מומלצות? להלן סקירת מוצרי פתיחת דלתות שלא תרצו לפספס!

ידיות לארון האמבט

ידיות אלו משמשות את ארון האמבטיה. למי הן מתאימות? למי שיש לו ארון ישן שהידיות נשחקו ונעקרו ממקומן, למי שרכש ארון מודרני ללא ידיות, התחרט ומעוניין לעבות אותו בהן וכן – גם למי שכבר יש לו ידיות על הארון אבל התחרט באשר לעיצוב שלהן. עבור כל אלו ניתן למצוא ידיות ארון איכותיות לארונות האמבטיה, אשר ייעודיות לגיבוי המתרחץ בחדר זה: נגד מים, לא מחלידות ונשמרות באופן יציב על כל סוגי המשטחים.

ידיות פליז דגם 99
ידיות בגימור שחור דגם 787028
ידיות פליז דגם 13-Sharp

ידיות למקרר האינטגרלי

המקרר האינטגרלי, או בשמו היותר מובהק, המקרר שאין לו חלקים נוספים מלבד הוא עצמו, מבטא בדיוק את ההיפך מאינטגרציה: שילוב אלמנטים אחרים. זהו מקרר שכל דלת שלו היא דלת פסל: היא והידית זה אותו רכיב. הוא נוצק בנפחיית מומחים ונועד לכך שהידית תיראה חלק מהדלת. למה "תיראה" ולא "תהיה"? משום שבניית מקרר כרוכה בתקנים. התקן, בסופו של דבר, מבהיר ליצרנים וליבואנים כי עליהם לעבוד רק עם דגמים שניתן לנתק בהם את הידיות מהארונות. לכן, גם מקרר שמוגדר אינטגרלי מאפשר למשתמשיו לנתק את הידיות שלו. את תסתכלו היטב, תראו שבגבול בין כל ידית לכל משטח יש קליפס קטן בצורת ריבוע. הסרת קליפת הריבוע חושפת ברגים קטנים שניתן לפתוח ולשלוף את הידיות החוצה. במקומן ניתן להטמיע ידיות מעוצבות מחנות פרזול אמבט.

ידיות לדלתות הפנים

גם לדלתות הפנים שלכם ניתן להסדיר ידיות מעוצבות מחנות פרזול אמבט. הידיות מתאימות לכל סוגי החדרים, ממגורים ועד חדרי שירות וכמובן גם לדלתות של חדרי רחצה. ההתקנה מאד פשוטה וכרוכה בהסרת הידיות שלכם באמצעות הברגה החוצה, תוך הטמעת הידיות החדשות במקומן. ניתן להתבסס על מגוון רחב של עיצובי ידיות, החל מידיות קו ועד ידיות אופקיות. בואו לספק לדלתות הכניסה שלכם את הלוק הכי אטרקטיבי לשילוב בדירתכם!