הידעתם כי ניתן להחליף ידיות למקררים אינטגרליים? כל הפרטים במאמר אחד!

המקרר האינטגרלי נראה כמו מקרר פסל ללא חלקים נפרדים. למעט הוצאת הדלת מתא הקירור באמצעות הברגה לא ידועה כמעט לאף אדם היכולת להפריד חלקים נוספים, ודאי שלא את הידית שעל שמה המקרר נקרא "אינטגרלי". זו ידית המשכית לגוף הדלת ונראית כמי שנעשתה מקשה אחת עמו. למען האמת, בנייה כזו אינה תקנית, לפחות לא בישראל ולכן גם מקרר שמוגדר אינטגרלי, ניחן בלא יודע מהגדרה עיצובית. בפועל אפשר להפריד כל ידית מכל דלת מקרר. איך עושים זאת במקרר שלכם אם הוא אינטגרלי. מאד פשוט. קראו מאמר זה ותבינו הכל.

הוצאת ידית ממקרר אינטגרלי – כך זה נעשה

גשו לאזור החציצה בין הידית לגוף דלת המקרר והתבוננו בקו החיבור. בצד של הידית שמעגנת בתוכה את הדלת-עצמה יש מלבן קטן עם חריץ בקצהו? ניתן לקחת מברג שטוח או סכין מטבח ולנעוץ בחריץ הזה תוך כדי הרמת המלבן למעלה עד שייצא מהמקרר. כעת נחשפתם לברגים שניתן לפתוח והנה, שלפתם את הידית החוצה. במקומה ניתן להטמיע ידית מעוצבת שתשדרג פלאים את מראה המקרר שלכם.

עיצוב ראשוני של ידית חדשה למקרר

את הבחירה אנו ממליצים לעשות על פי מה שאתם מעוניינים להגיע אליו בעיצוב שלכם. במילים אחרות, גבשו מה יהיה צבע הידית החדשה, ומה תהיה הצורה שלה, מה תהיה מידת העובי שלה וכד'. מומלץ להיוועץ עם מומחי חנות פרזול בהתאם למשקל דלת המקרר שלכם על מנת שהנציגים יסייעו לכם לבחור בדגם שמתאים לידית שיכולה לסחוב אותו מבלי לקרוס.

יישום הבחירה של הידית

כפי שרמזנו בסוף הכתוב לעיל, ניתן להיוועץ במומחי חנות פרזול למציאת ידיות למקררים אינטגרליים שמתאימות לתשתית שלכם. בחנות זו ניתן ומומלץ גם לבצע את הרכישה על מנת להבטיח לעצמכם תוצרי איכות חסרי פשרות בדמות ידיות עמידות, חזקות ואיתנות אשר יוצרו במיוחד כדי לתמוך במקרר כמו שלכם. רק בחנות פרזול המתמחה גם בשיווק פרזול לאמבטיות ולמטבחים תוכלו למצוא ידית מקרר איכותית שתשמש במקרר האינטגרלי שלכם במקום זו המקורית. חנות זו חושפת אתכם למכלול רחב של עיצובים ממנו תוכלו לבחור את ההתקן שנראה הכי טוב לדידכם.