עיצוב קולב למגבות – כך תעשו זאת נכון

מהו קולב למגבות ובמה הוא נבדל ממתלה מגבות? קולב למגבות הוא התקן שהצורה שלו היא כצורתו של קולב הבגדים. הוא נוטה להיות עגול, והמגבת תלויה מהקצה, ממש כמו חולצה. לשם השוואה, במתלה מגבות, המגבת פרוסה על מוט באורך מלא ולא רק הקצה הוא שתלוי. מי שסבור כי תליית-קצה היא הדקורציה המתאימה לחדר האמבטיה שלו יבחר קולב למגבות.

קולב זוגי למגבות דגם RON 784564

בחירה ראשונית של עיצוב הקולב

את עיצובו של קולב למגבות מומלץ להגות באמצעות רכיבי המתכת הקיימים בחדר האמבטיה שלכם. אם יש לכם מתלים רגילים למגבות, מדפי רחצה למקלחונים, טבעות למגבות, דיספנסרים וסבוניות עם זרועות מתכתיות מעוצבים, בחירתו של קולב למגבות מומלצת לקביעה בהתאם לצבע שלהם. במידה ואין לכם עדיין פרזול בחדר, מומלץ להתחיל מקולב המגבות שלכם. זהו התקן שאם תקבעו עבורו את עיצוב הפרזול יהיה לכם קל אחר כך לגבש את יתר הפריטים אבל חשוב לוודא שזהו צבע הפרזול שאתם מעוניינים שיתבסס גם לגביהם.

מימוש בחירתו של קולב למגבות בחנות ייעודית

חנות ייעודית המוכרת קולבים למגבות באיכות חסרת פשרות היא כזו שעוסקת בפרזול אמבט. חנות כזו מעשירה את חדר האמבטיה של הלקוח או במכירת ההתקן כשהוא עומד לבדו, או במכירת אסופה נכבדה של מוצרי פרזול המתאימים לכל השימושים בחדר, בצבע אחיד: מתלים, טבעות למגבות ולחלוקים, דיספנסרים, סבוניות ועוד. בדרך זו אתם לא צריכים להמר אלא להבטיח את נוכחותו של צבע פרזול אחיד בכל רחבי חדר האמבטיה שלכם.

בחירת הדגם המדויק של קולב המגבות שלכם

את הדגם, הכי יעיל למצוא בהדמיית מחשב של חברת פרזול אמבט. חברה זו מעמידה לרשותכם אתר מכירה באינטרנט, באמצעותו ניתן לאתר את קולב המגבות הרצוי ולרכוש אותו בהתאם לתבנית העיצובית של החדר. אם מצאתם קולב למגבות שעשוי להתאים, אל תמהרו לרכוש אותו לפני שתוודאו כי הבנתם מהו הגוון שלו ומהם ממדי הגודל שלו. מומלץ לקרוא את דף המידע של המוצר אם אינכם בטוחים מההסקה שלכם מהתמונה, ובכך להיות בטוחים שבחרתם במוצר שמתאים לייעוד שלו בחדרכם. בדרך זו אתם מבטיחים את שילובו של קולב למגבות על פי המצופה.