מראות מגדילות ניידות להתבוננות בפרספקטיבה בפניכם: מוצרי חובה בכל חדר אמבטיה

מראות מגדילות מביאות לחדר האמבטיה שלכם בדיוק את מה שאתם צריכים להשלמה עם מראות הקיר: התבוננות בפלג האחורי של גופכם, כולל בראש האחורי ובעורף. התבוננות זו נדרשת כאשר מסתרקים או מגרד או כואב לנו משהו מאחורה ואנו מעוניינים לראות מה קרה. מראה מגדילה שיש לה תכונה של ראייה מאחורה מספקת לכם גם את האופציה להתמקד בנקודות מסוימות בפלג גופכם האחורי ולהביט עליהן בתקריב הכי קרוב ומפורט שאפשר. במאמר זה נספק את המידע המלא כיצד להסדיר מראות מגדילות בחדר האמבטיה שלכם.

תכנון אופן ההצבה של המראות

מראות מגדילות הן או מראות ניידות שניתן להניח על דסקית ומתחתיה ספוג שחור ליצירת חיכוך ברמה גבוהה למניעת נפילת ההתקן, או מראות שמגיעות עם איזשהו מוט או תשתית אחרת לחיבור על ארון הרחצה. חשוב לתכנן לפרטי פרטים את אופן ההצבה של המראה בהתאם לנוחיות שלכם. אם ישנו דגם עם מוט ארוך מאד ויש לכם מקום בחדר, כמובן שמומלץ להטמיע מוט זה על הארון וליצור שטח גדול להתבוננות אחורית בתוך החדר. בחדר קטן או שהמימד בו נמצאת המראה צר מדי, מומלץ לרכוש מראה ניידת אותה אפשר להחזיק ולהתבונן דרכה בזוויות שונות על הגוף שלכם בחלקו האחורי, מהשיער ועד פלג הגוף העליון.

מראה מגדילה דגם M7827
מראה מגדילה דגם R8 מבריק
מראה מגדילה דגם  M7827

המקום בו מומלץ לרכוש מראות מגדילות

מראות מגדילות אנו ממליצים לרכוש אך ורק בחנות פרזול מקצועית המספקת אותן עם פרזול מעטפת שמגיע מסביב להן. פרזול זה עולה בקנה אחד עם יתר רכיבי הפרזול בחדר וניתן לבחור אותו או כמראת יחיד או בשילוב עם אלמנטים נוספים שיהיו בחדר באותו צבע פרזול, מתלי מגבות, סבוניות, רשתות למקלחונים ועוד.

בחירת דגם המראה המגדילה

את הדגם שהכי מתאים לכם בתור מראה מגדילה ניתן למצוא באמצעות הדמיית מחשב של חנות פרזול. בכך, תוכלו לבחור את דגם המראה המגדילה המושלם מבלי לצאת מהבית. חשוב לקרוא את המידות שלו כדי לוודא התאמה לחדר, התאמה ויזואלית לחדר ושילוב נכון של הגוון של המעטפת שלה עם יתר גווני הפרזול הקיימים בו. בכך, תוכלו להבטיח מראה מגדילה שלא רק מעוצבת בזכות עצמה אלא ניתנת לשילוב עם חדר הרחצה של הבית במתכונתו הדקורטיבית הקיימת.