קולב זוגי למגבות לתליית 2 מגבות בשורה אחת לחיסכון במקום על קיר חדר האמבטיה

קולב זוגי למגבות הנו התקן שצורתו היא כזו של עוגן ים: מוט, משמאלו שן עגינה ומימינו שן עגינה סימטרית לה. כל אחת מהן היא התקן קולב למגבות ועל כן, כששתיהן תלויות, אתם נהנים מעיצוב ייחודי של עוגן תלוי על הקיר, עם דימוי אפקט ההסתרה של השיניים שלו על ידי קרקעית הים. הפעם, מה שמסתיר אותן הוא כמובן 2 המגבות שלכם. כיצד מומלץ לבחור את ההתקן הזה?

גבשו את הצבע של קולב זוגי למגבות עוגן לחדר האמבטיה שלכם

הצבע עשוי להיות שחור מוחלט, שחור עם הבהרה מסוימת, ברונזה או אחר. חשוב לבחור את הצבע בהתאם לאסופת התקני התלייה והאחסון שיש לכם בחדר, ואשר יש בהם אלמנטים של פרזול מתכתי. אם הקפדתם עד כה על צבע אחיד לכל הפרזול המתכתי בחדר, ניתן להסיק בקלות באיזה צבע יתהווה קולב זוגי למגבות בצורת עוגן שיעטר את קיר חדר האמבטיה שלכם. אם טרם גיבשתם פרזול בחדר, ניתן להתחיל משם אבל הדבר כנראה יחייב אתכם להיוותר עם גוון זה גם בגיבוש אלמנטים אחרים של פרזול. לכן, חשוב מאד לשקול היטב את בחירת הצבע לפני ההכרעה הסופית מצידכם.

קולב זוגי למגבות אמבטיה דגם BLA 4154
קולב זוגי למגבות אמבטיה דגם BLA 4154

גשו לחנות מומחים לפרזול אמבט לבחירת ההתקן

בחנות זו ניתן לממש את בחירתו של קולב זוגי למגבות בצורת עוגן. החנות מציגה את המוצר בכל מיני גוונים ומאפשרת ללקוחות שלה לבחור את מה שהכי מתאים עבורם. בכך, תוכלו להגיע בקלות לקולב המגבות הזוגי האולטימטיבי עבורכם וגם ליהנות מאיכות חסרת פשרות של מוצר, עמידות מרבית וחסינות מחלודה, כמו שרק בחנות פרזול לחדרי אמבט יודעים לספק.

בחרו את דגם הקולב הסופי עליו החלטתם

דגם זה ניתן לבחירה באמצעות הדמיית מחשב של חנות פרזול מוצרי אמבט. החנות מספקת לכם אתר מכירות באינטרנט עם תנאים של חנות אמיתית. הוא מאפשר לכם להגיע אל קולב זוגי למגבות בצורת עוגן בכל הגוונים ולבחור את זה שהחלטתם כי הוא מתאים לחדר האמבטיה שלכם. אם אין לכם עדיין פרזול בחדר, ניתן לבחור אסופה נכבדה של מוצרים נוספים לתלייה, עיגון ליד הכיור ועיגון ליד המקלחון כדי להשלים את התמונה הכוללת של עיבוי חדר הרחצה שלכם בפרזול.