אביזרי יוקרה לחדר האמבטיה

החדר האמבטיה הוא מקום שבו אנו מבצעים מספר פעולות חשובות ביום יום, ולכן חשוב לוודא שנותנים לו את הדגש המתאים. עם זאת, לא כל אחד מעוניין בחדר אמבטיה שגרתי ופשוט כמו רוב הבתים, ולכן יש אפשרות להוסיף כמה אביזרים יוקרתיים כדי להפוך את החדר למקום יוקרתי ומפנק. הנה כמה מוצרים יוקרתיים לחדר האמבטיה.

מקלחונים יוקרתיים

מקלחונים יוקרתיים הם חלק חשוב מהחדר האמבטיה. ניתן למצוא סוגים שונים של מקלחונים, כולל מקלחונים מעוצבים בסגנונות יוקרתיים עם דלתות זכוכית וידיות נשיאה מעוצבות. מתחת תוכלו ליהנות מאגנית מעוצבת ונוחה ביותר לדריכה, המגובשת בתקנים מערביים המעידים על שימוש בטיחותי.

מוטות פינוק מעוצבים למקלחונים

מוטות פינוק למקלחונים הנם תשתיות יוקרתיות המסייעות ליצירת חוויה מפנקת ומרגיעה במקלחת. ניתן למצוא מוטות פינוק עשויים מחומרים מבריקים או בלתי מבריקים על פי סגנון העיצוב הנדרש. התאמת סגנון העיצוב של מוט הפינוק למקלחון ולאמבטיה נעשית כאן בקלות רבה!

רשת למקלחת דגם SL370 שחור
מחזיק לנייר טואלט רזרבי דגם BLA 784100

מזלפים משוכללים עם חיבור למוטות פינוק

פתחי יציאת מים מן המעלה הראשונה לחיבור למוטות פינוק. ניתן לבחור מזלפים עבים או דקים על פי הצורך. המזלפים מגיעים כיחידה עצמאית אך ניתנים לשילוב עם כל מוט פינוק קיים או להתקנה ישירות על גביה הצנרת של המקלחון ללא מוט פינוק נוסף.

מדפי מתכת רשת למקלחונים

מדפי מתכת למקלחונים הם פריט נוסף שיכול להעניק לחדר האמבטיה שלכם מראה יוקרתי. הם מספקים שטח נכבד לאחסון אביזרי רחצה ותמרוקים חשובים לשימוש בעת הרחצה. מדפי מתכת יוקרתיים עשויים מחומרים אלחלד ומאפשרים שימוש ארוך טווח כשהם כמו חדשים.

ידיות ארונות לחדרי אמבטיה

ידיות שניתן להתאים לארונות קיימים ובכך ליצור עבורם מראה יוקרתית ואטרקטיבי. את הידיות ניתן להסדיר בקלות וביעילות בחברתנו בהתאמה לכל סגנון עיצובי קיים.

בחירת מוצרי אמבטיה מעוצבים בפועל

את בחירת מומרי האמבטיה החדשים שלכם תוכלו לממש באמצעות הדמיית מחשב מוצרי אמבטיה. באמצעותה ניתן לבחור סט מוצרים חדשני לחדרי אמבטיה קיימים ובכך ליצוק ללא מאמץ מראה יוקרתית בחדר קיים גם אם הוא בשימוש מזה שנים רבות אחורה. בחירת מוצרי אמבטיה חדשים מאפשרת לכם ליהנות מעיצובים חסרי פשרות על בסיס התקנה פשוטה ומהירה.