דברים שחשוב להחליף בעת שיפוץ חדר האמבטיה

כשאתם מתכננים שיפוץ לחדר האמבטיה, המוטו שלנו הוא שמה שנראה דקורטיבי בעיניכם, ימצא חן בעיני האורחים ויתר הדיירים בדירה. אנו ממליצים להחליף תשתיות ישנות בחדשות כדי לעדכן את החדר ולהפוך אותו לדקורטיבי ומזמין יותר לשימוש ולבילוי. במאמר זה, נציג לכם את הדברים החשובים להחלפה כאשר אתם מתכננים שיפוץ לחדר האמבטיה. כל המוצרים המוצעים נמכרים בחנות מוצרי אמבט, ויבססו בחדר זה את המראה המושלם.

מקלחונים חדשים

המקלחון הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בחדר האמבטיה, ולכן חשוב להחליף אותו כאשר הוא ישן ולא מתאים יותר לצרכים שלכם. מומלץ לבחור במקלחון עם עיצובים חדישים ומודרניים שיתאימו לנוף של החדר וישתלבו היטב ליד הארונות והתקני האחסון השונים.

מוטות פינוק של מקלחונים

מוטות הפינוק הם חלק חשוב מחדר האמבטיה ויוצרים חוויית רחצה נוחה וכיפית במקלחון. בחנות של מוצרי חדר אמבטיה, תוכלו למצוא מגוון רחב של מוטות פינוק בגדלים שונים ועיצובים מודרניים.

מזלף למקלחת דגם R 78413
דיספנסר לסבון נוזלי דגם BLA 784152
רשת למקלחת דגם K61078BR ברונזה

מראות מגדילות

המראה הוא אחד המרכיבים החשובים בחדר האמבטיה. ניתן לבחור אותה על בסיס צורה עגולה ומסגרות מתכת בצבעים שונים לבחירתכם. באמצעות מראות מגדילות ניתן להתבונן באזורים שונים בגוף שלכם בגודל גדול וגם להשתמש בהן בתור מראות אחוריות אם יש לכם מראת קיר מולה.

מדפי מתכת למקלחונים

מדפי מתכת למקלחונים הם חלק בלתי נפרד מתא הרחצה שלכם והם משמשים לאחסון פריטים כמו שמפו, ספוגים וסבונים. כמו כן, מדפים אלה יכולים להוסיף לתא המקלחון אסתטיקה מעניינת וצבע מטאלי מחשמל שיקרב אותו לדקורציה עכשווית המסמלת את המודרניזם יותר מכל.

ידיות לארונות

החלפת הידיות של הארונות חשובה לעדכון עיצוב חדר האמבטיה. הדבר הכרחי גם אם אתם נשארים עם הארון הקיים וגם אם אתם עומדים להחליף אותו באחד חדש. הידיות המתאימות יכולות להיות עשויות מכל מיני חומרי ייצור, כולל עץ, מתכת, זכוכית ועוד. החלפת הידיות של הארונות נחשבת כדאית במיוחד. היא קלה ופשוטה וגם מעניקה ערך דקורטיבי מוסף לחדר האמבטיה.

בתי מזוזה מעוצבים לחדרי אמבטיה

הוספת בית מזוזה מעוצב תורמת תרומה מכרעת לעיצוב חדר האמבטיה. בית המזוזה הוא משכנה של המזוזה, אותו תשמיש קדושה שמתקינים בכניסה לככל חדר ומפתן. אנו ממליצים לבחור בבית מזוזה מעוצב, כזה שמתאים לסגנון הדקורטיבי הקיים בחדר.