טיפים לבחירת פחים מעוצבים למטבח

מעוניינים לדעת כיצד לממש בחירה של פחים מעוצבים למטבח? במאמר זה אנו מספקים את כל המידע על רכישת הפח המושלם לחדר מהחשובים שבחדרי הבית ואחד ממרכזי פינוי האשפה המרכזיים בו. פח המטבח הוא אמנם אביזר לוגיסטי אך הוא עשוי להיות אחד היפים והמהודרים במטבח. במקבץ טיפים זה תוכלו לדעת כיצד להשלים את בחירתו בהצלחה.

גיבוש המבנה של פחי המטבח

יש לבחור במבנה שמתאים להצבה בחלל המטבח שלכם. הנחת העבודה היא שהצבת הפח תיעשה בחוץ ולא בתוך ארון ולכן המבנה מאד חשוב להתאמה לחלל המטבח. אם המטבח שלכם מבוסס על תשתיות גליליות בעיקרן מדפים, ארונות וכד' מומלץ לב חור בפח גלילי. אם התשתיות מבוססות על צורות מלבניות בעיקרן, מומלץ לבחור פח מלבני. כמובן שלכל מבנה ישנו העיצוב שלו שניתן לווסת ולהתאים בצורה ייעודית לחלל המטבח, כפי שנלמד לעשות בפרק הבא.

התאמת העיצוב של הפח לחלל המטבח

התאמת עיצובם של פחים מעוצבים למטבח נעשית בהתאם למה שמתחולל בהם. המטבח מכיל מדפים, ארונות ומשטח עבודה ולכן רצוי שהצבע והפיתוחים השונים על מבנה הפח יתאימו לנעשה בחדר זה. ניתן להסדיר פחים מעוצבים למטבח בסגנון מודרני חלק או בסגנון אותנטי עם פיתוחים. ניתן לבחור בצבע בהיר או כהה. חשוב שהעיצובים יותאמו למה שיש לכם בחדר. התייצבו בעמדה בה ימוקם הפח ותכננו את עיצובו בהתאם.

פח מעוצב למטבח 60 שחור brabantia
פח מעוצב למטבח 60 ליטר brabantia
פח מעוצב למטבח 36 ליטר אפור brabntia

מקום מומלץ לרכישת פחים מעוצבים למטבח

פחים מעוצבים למטבח שהמראה שלהם אינו ממוצע אלא מעוצב ואומנותי ניתן למצוא בקלות בחנות פרזול מוצרי חדרי שירות: מטבח, אמבט, חדר כביסה ועוד. חנות זו מספקת את סט הפרזול המלא לחדרים אלו ומתמחה בפרזול משלים גם למטבחים. פחים מעוצבים למטבח שניתן למצוא בחנות זו ישולבו בקלות בחלל החדר שלכם.

יישום בחירת פח המטבח בפועל

פחים מעוצבים למטבח הכי קל לבחור בהדמיית מחשב של חנות מוצרי פרזול. מדובר באתר אינטרנט שבאמצעותו ניתן למצוא בקלות את פח המטבח המבוקש על פי המבנה והעיצוב שתכננתם במטבח שלכם מבעוד מועד. לפני שאתם בוחרים בדגם מסוים, ודאו שהצבע שלו הוא הגוון שבחרתם, העובי שלו מתאים לשילוב במטבח בהתאם לגודלו, וכל פרט עיצובי אחר שנדרש, לדעתכם. היוועצו בצוות החנות במידת הצורך.