דברים שכדאי לדעת על בחירת ספסלים לאמבטיה

בחדרי אמבטיה גדולים מאד, ניתן להקדשי לעצמכם פינת ישיבה: מקום ישיבה מפנק לאחר המקלחת או לקראת ההתארגנות לרחצה. מה מומלץ לדעת על עיצוב ותכנון ספסלים לאמבטיה? כל מה שרציתם לדעת על עיצוב ספסלים יוקרתיים לאמבטיה – במאמר מידע אחד שיחלוש על כל הנושאים החשובים באמת שצריך לדעת לפני שבוחרים אותם עבור חדרי האמבטיה שלכם. קריאה מהנה!

גיבוש המבנה של ספסל האמבטיה

מבנה ספסל האמבטיה מבוסס על טכניקות עיצוב עץ שונות. ניתן לבחור ספסלים עם רגליים ישרות, טרפזיות או עם בסיס משולש בגימור שונה. חשוב להתייחס לעיצוב חדר האמבטיה ולמידת ההתאמה של ספסל עץ המשתלב בתוכו. על בסיס ההשוואה למראה חדר האמבטיה ניתן לנסח בקלות מבנה שיתאים לו.

קביעת העיצוב של ספסל האמבטיה

העיצוב עשוי להתבסס על צורות מעוגלות או חדות. ספסל עם גוף ישיבה מעוגל הוא ספסל קעור, בצורת קערה שטוחה. יתר הספסלים מבוססים על קווים ישרים. בעוד הספסל הקעור העגול מקרב את עיצוב חדר האמבטיה שלכם להיות כפרי, יתר הספסלים שומרים על חזות עיצוב בורגנית יותר. בשל תכנון העץ על הספסל, הרהיט בעיקרו נראה יותר כפרי מבורגני, ומתאים במיוחד לחדרי אמבטיה כפריים.

ספסל teak לאמבטיה עץ גדול
ספסל teak מלבני לאמבטיה עם מדף
ספסל teak פינתי לאמבטיה

מקום הרכישה המושלם של הספסל

על אף כי מדובר בספסל עץ, המקום לרכוש אותו הוא חנות פרזול אמבטיה. בחנות זו לא מתמחים רק בפרזול מתכתי אלא בכל תשתית אמבטיה באשר היא, כולל ספסל מעוצב לחדרי אמבטיה. בחירת ספסלים לאמבטיה בעלי עיצוב וגימור מושלמים נדרשת עבור החדר שלכם, וכאשר צוות חנות מוצרי אמבטיה עומד לצידכם, תהיו בטוחים שתבחרוה בספסל העץ המושלם עבורו.

קביעת דגם הספסל הנדרש

את קביעת הדגמים הסופיים של ספסלים לאמבטיה מומלץ לבצע בהדמיית מחשב של חנות מוצרי אמבט. חנות זו מנגישה לכם באמצעות אתר אינטרנט ייעודי את כל דגמי ספסלי האמבטיה הנחשבים, אשר מבוססים על עץ מלא ומיועדים לשירות ממושך בחדרי אמבטיה. מצאתם את הספסל המבוקש? ודאו שמידות העובי שלו מסתדרות עם גודל החדר שלכם בהיבט הוויזואלי, ויש לכם ספסל מוכן לרכישה. ספסל זה ישפר משמעותית את חוויית הרחצה והשימוש בחדר האמבטיה בשנים הקרובות!