כל מה שצריך לדעת כדי לעצב בתי מזוזות עבור דלתות פנים וכניסה לבית

במאמר זה נספק את כל המידע הנדרש על עיצוב בתי מזוזות. במסגרתו, נתמקד בגיבוש עיצוב בית המזוזה, התאמתו למרחב, ולא רק למשקוף עליו הוא יוצב ובחירתו באופן מוצלח, אצל ספק אמין שימכור לכם בדיוק את בית המזוזה אשר תכננתם.

כך מגבשים עיצוב עבור בתי מזוזות

עיצוב בתי מזוזות לעולם יכיל את האות שי"ן המסמל את המילה "שדי" בחלק העליון של האביזר. נשאלת השאלה סביב איזה מבנה בית מזוזה אתם מעוניינים לראות הטבעה זו? גלילי? מלבני? הבחירה בידכם. מבנה מלבני יקרב את סף המשקוף שלכם לעיצוב בורגני טהור, בעוד מבנה גלילי יציג אותו בעיצוב כפרי. ניתן לגבש עבור בית המזוזה צבעים שונים, ארד, מוזהב, פליז בשילוב עור שחור, חום או לבן וכן מזוזה שחורה עם האות שי"ן חרוטה על גביה.

ווידוא שבית המזוזה מתאים לגודל המרחבי מבחינה ויזואלית

בית מזוזה עבה יתאים למרחב גדול ובית מזוזה דק למרחב קטן. בדרך זו אתם לא תגרמו למזוזה לבלוט מחד או להיראות מגושמת כשהיא קטנה ולא משפיעה מאידך. לעובי המשקוף חשיבות מכרעת בנושא זה. ידוע כי לדלת ממ"ד, למשל, יש משקוף עבה מטבעו בעוד דלת פנים רגילה תכיל משקוף יותר דק. אנו ממליצים לבחור את עובי המזוזה בהתאם, כלומר ביחס ישר לאותם משקופים.

בית מזוזה דגם MZ 320
בית מזוזה דגם MZ 160
בית מזוזה דגם MZ 785071

בחירה מוצלחת של בית המזוזה

בתי מזוזות מומלץ לרכוש בחנות מוצרי פרזול ביתיים. מדובר ברכיב מתכתי ועל כן הוא צפוי להימכר בחנויות פרזול לצד מתלי-קיר וידיות דלת. היתרון של חנות פרזול מתבטא בידע אדיר בעיצוב מתכות ועל כן הסחורה שמיובאת תמיד ניחנת בדקורציות מרשימות במיוחד. יתרון נוסף הוא שמדובר בחנות שתחום ההתמחות שלה הוא מתכות ולכן לא יהיה מצב שתרכשו מתכת לא איכותית, מחלידה או כזו שעשויה להתבלות מהר.

מימוש הרכישה הלכה למעשה

בתי מזוזות מומלץ לבחור בהדמיית מחשב של חנות לפרזול ביתי. באמצעותה, תוכלו להגיע לרכיבי הפרזול המתקדמים ביותר ולבחור בתי מזוזות עבור דלתות בתיכם. ההמלצה שלנו: בחרו בעיצוב שלמדתם לגבש בפרק הפתיחה כאן במאמר זה ובדקו את שרשום במפרט הטכני של הדגם כדי לוודא שהצבע הוא הצבע בו אתם מעוניינים ושמידות העובי מסתדרות עם התכנון שלכם.