איך תדעו שאתם צריכים להחליף ידיות למקררים אינטגרליים?

מקררים וותיקים עשויים אמנם לספק קירור איכותי אם הם מתוחזקים היטב ודואגים למלא אותם בגז ולתחזק את הקומפרסור, אבל כשהידית רופפת, אתם צריכים לבדוק מה מצבה ומה ניתן לעשות כדי להחזיר אותה לכשירות מלאה. מקרר ללא ידית הוא מקרר שלא ניתן לפתוח אותו בשל הכוח המגנטי שמפעילה הדלת ולכן זה אביזר מאד חשוב. אז מה עושים כשהידית רופפת?

בדיקת בורגי האלן של הידית

ידיות של מקרר מחוברות ברוב המקרים עם בורגי אלן המוסתרים על ידי כיסוי פלסטי. הכיסוי מחובר לידיות אך ניתן להפרדה באמצעות שימוש בטסטר דק. הוצאתו חושפת את הברגים. באמצעות מפתח אלן עובי 3 או 4 בדרך כלל ניתן לשלוף את הברגים החוצה או לחזק אותם אם הם רפויים. במידה ובורג מסוים רפוי, יש לחזק אותו ולבדוק מהו מצבה של הידית. אם היא צמודה חזק לדלת המקרר יש להחזיר את המכסה ולנסות לפתוח שוב. הידית תקינה? היא תוכל לשרת אתכם שוב לעוד זמן רב. אבל מה קורה אם הברגים מהודקים ובכל זאת הידית רפויה? תצטרכו לפתוח אותם ולמצוא מה יש מתחת לחורים. סיכוי סביר שתמצאו שם שברים והגדלות של החורים שלא ניתנים לתיקון. במצב כזה לא ניתן לעשות דבר פרט להחלפת ידיות למקררים אינטגרליים.

התחדשות בידית אינטגרלית חדשה

פנו לחנות העוסקת בפרזול. חנות זו מגבה את הצרכנים שלה בידיות דלת, מתלי קיר ממתכת וכן, גם במכירת ידיות למקררים אינטגרליים. בדקו ידיות בעיצובים שונים ובמבנים מגוונים ובחרו בידית שנראית הכי טוב על המקרר שלכם ומשתלבת בו מבחינה עיצובית. הידית הקודמת שהוצאתם עשויה להיות רפרנס מצוין לקביעת זהותה העיצובית של הידית החדשה.

ידית למקרר אינטגרלי דגם AL 5020

ביצוע הקנייה באופן מומלץ

את הקנייה הכי כדאי לבצע בהדמיית מחשב של חנות מוצרי פרזול. שם, תוכלו להיחשף לסוגים שונים של ידיות למקררים אינטגרליים ולהחליט בעצמכם על זהותה של הידית החדשה שתשרת אתכם. חשוב לבדוק היטב שהצבע שאתם רואים בתמונה הוא אכן הגוון של הידית ושמידות העובי זהות למידות הידית הקודמת להבטחת שילוב מתאים בחדר המטבח שלכם. במידה ומי מהפרטים הללו אינו ברור דיו יש ליצור קשר עם נציגי חנות הפרזול לבירור נוסף.