עיצוב ארונות ומגירות האמבטיה באמצעות ידיות עור – היתרונות

מעוניינים בגיבוש עיצוב מקורי למגירות ולארונות הקיימים בחדר האמבטיה? עשו זאת באמצעות החלפת הידיות שלהם! מדוע מומלץ מאד לבחור ידיות עור? במאמר זה אנו נביא לידיעתכם את כל היתרונות המובהקים שבשימוש בידיות עור באופן שגרתי בחדרי אמבטיה.

פתיחה שקטה ללא רעש

עור, בשונה ממתכת, אינו מוצר מרעיש. הוא מתנופף ליד המגירה או דלת הארון ואינו משמיע רעש גם כאשר עוזבים אותו בחוזקה. הדבר קובע סטנדרטים שונים לחלוטין של שימוש בחדר האמבטיה: שקטים יותר, נעימים יותר וללא רעשים בגין כל פתיחה של איזשהו התקן אחסון.

פתיחה קלה ללא מאמץ בכל מקום בחדר האמבטיה

חדר האמבטיה עמוס? הארונות והמגירות ממוקמים אחד ליד השנייה? ידיות מתכת עבות עשויות לסרבל את הפתיחה. אבל כאשר יש לכם רצועת עור במקום ידית, כל מה שנשאר לכם לעשות הוא למשוך אותה וההתקן ייפתח בקלות רבה. ידיות עור מחוברות למתלה מתכתי עמיד ועל כן הן מאד יציבות למשיכה. זהו פתרון אידאלי כאשר המגירות והארונות נמצאים למטה והכיפוף לעברם/ן מקשה עליכם להשתמש בידיות קשיחות. גם התקנים שמחוברים לקיר בגובה אטרקטיביים מאד לשימוש בידיות עור מאותה סיבה.

ידית למקרר אינטגרלי דגם PL 5030
ידיות עור דגם 202

עיצוב שמתאים לכל תבנית דקורטיבית

בשל כך שהעיצוב של ידיות עור אינו שגרתי, אלא מבוסס על עור תלוי, אין בו אלמנטים מודרניים וגם לא כפריים או אותנטיים. לכן, אפשר לשלב אותו בכל חדר שלא הוחלט על זהות הידיות המבוקשת. מי שזקוק להשלמת עיצוב ידיות בארון ובמגירות באמבטיה ולא הצליח להחליט במה לבחור, ידיות עור מספקות את הנדרש ומשתלבות בכל דקורציה ביתית.

הבחירה המוצלחת ביותר של ידיות עור

הבחירה הכי מוצלחת של ידיות עור נעשית בחנות פרזול. מדוע? משום שלא רק העור הוא שחשוב, חשוב אף יותר הפרזול שמוטמע בארון ומחזיק את רצועת העור. הוא חייב להיות מתכתי, חזק ועמיד, ותמורה זו ניתן להשיג רק בחנות המתמחה במתכות, הלא היא חנות פרזל. בפרט בחדרי אמבטיה, זו צריכה להיות חנות פרזול המתמחה במקלחונים, רשתות אמבטיה וציוד נלווה. חנות זו מספקת ללקוחותיה הדמיית מחשב באמצעותה ניתן לבחור ידיות עור בעיצובים הנדרשים לכל חדר אמבטיה.