עיצוב ידיות פליז לארונות אמבטיה – למי הוא מומלץ? מאמר טיפים לבחירתו

ידיות פליז מתאימות לארונות ומגירות שניתן להכיל בהם/ן צבע פליז. צבע זה הנו שילוב של גוון מוזהב עם גוון נחושת. הוא מפורש לעתים כגרסה כהה של זהב ולעתים כגרסה בהירה של נחושת, ברונזה וארד, המתכות הכהות. לכן, ניתן למצוא ידיות כאלו על גבי ארונות שחורים בהם נדרש צבע חום בהיר או מוזהב להדגשת האופי הדקורטיבי. לחילופין, הידיות הללו עשויות להתאים גם לארונות ומגירות לבנים ולבנות על מנת ליצור עיצוב דו-גוני מנוגד מרהיב עין. על מנת שזה יקרה, פריטי פרזול נוספים כמו ברזים ומתלי מגבות צריכים להיות בצבע פליז כדי להשלים את העיצוב הנדרש.

טיפ מס' 1 – גיבוש נחוץ של מבנה הידיות

חשוב להביע את עיצוב המבנה כפי שאתם מוצאים אותו לנכון: לאורך, לרוחב, או בזווית ניטרלית על בסיס צורה עגולה קומפלט או ריבועית שוות צלעות. בדרך כלל, כאשר בוחרים ידיות אורך שהן גם עבות מכוונים לעיצוב חדר מאד גדול וכשבוחרים ידיות סימטריות עגולות או ריבועיות שוות מכוונים לחדר קטן כי דגם זה של ידיות פליז בדרך כלל אינו גדול וניחן בקונסטרוקציות דקות מן הרגיל.

טיפ מס' 2 – תכנון רצוי של עיצוב הידיות

את עיצוב הידיות רצוי לתכנן על פי האופי שאתם מבקשים ליצוק עבור חדר האמבטיה: חדר בעל עיצוב מודרני יכיל ידיות חלקות ללא פיתוחי מתכת עגולים. לעומת זאת, לחדר בעל עיצוב אותנטי יתאימו יותר ידיות עם פיתוחים, עיגולים וחריטות מתכת המבטאים/ות את העיצוב הקלאסי. קביעת העיצוב צריכה להיות מושפעת מידיות המקלחון ודלת הפנים של חדר האמבטיה שלכם.

ידיות פליז דגם פס-מעל-מגירה
ידיות פליז דגם צינור

טיפ מס' 3 – מימוש הבחירה הלכה למעשה

ידיות פליז ניתן למצוא באיכות חסרת פשרות בחנות פרזול המתמחה באבזור חדרי אמבטיה. היותה חנות פרזול מבטיחה כי כל סט ידיות פליז שתבחרו יהיה איכותי ועמיד, חזק, יציב וערוך לשימוש ארוך טווח. היותה חנות מומחים לאמבטיות מבטיחה כי המוצר יתאים לחדר שירות לח עם שינויי טמפרטורה מבלי לצבור בלאי בעקבות כך. השילוב של שתי התכונות הללו הכרחי לבחירת ידיות פליז בטוחות ומתאימות לחדרי אמבטיה. את הבחירה ניתן לממש באמצעות הדמיית מחשב אינטרנטית מהבית.