תכנון נכון של כוס כפולה למברשת שיניים לכיור חדר האמבטיה

כוס כפולה למברשת שיניים היא אביזר אידאלי עבור דירת שותפים, זוגות או כל פתרון אחר בו 2 איש גרים יחדיו. הדילמה מי ישתמש בכוס-יחידה והיכן למקם את הכוס הנוספת לאחר שקודמתה כבר נתלתה במיקום האידאלי בכיור קיימת בלא מעט מהבתים בהם מתגוררים זוגות. גם אם מדובר בחדר אמבטיה מן המוכן, שלא ניתן לקדוח בו חורים נוספים, אפשר פשוט להוציא עם מברג או מברגה את כוס מברשת השיניים היחידה ולחבר מתקן פרזול זהה לחלוטין לקודמו, רק שבחלקו הקדמי יש 2 מקומות להטמעת כוסות, ולא אחד. בדרך זו, ניתן, ללא שיפוץ וכמעט ללא מאמץ, להחליף את כוס מברשת השיניים שלכם באמבטיה מיחידה לזוגית.

גיבוש מבנה ההתקן של כוסות מברשות השיניים

המבנה של התקן הפרזול עשוי להתבסס על עיצוב אותנטי עם פיתוחי מתכת מרהיבי עין או עיצוב מודרני חלק ללא פיתוחים. אם חדר האמבטיה שלכם מעוצב בסגנון כפרי או בורגני עתיק – מומלץ לבחור במבנה האותנטי. אם מדובר בחדר אמבטיה מודרני – חובה לבחור בהתקן המודרני על מנת להמשיך את אופי העיצוב הקיים. חדר בו כל ארון וכל מגירה ומקלחון נראים מודרניים לא יוכל להכיל בתוכו מבחינה דקורטיבית מתקן כוסות מברשות שיניים עם מעגלים וקשתות חרוטות בסגנון עתיק.

תכנון העיצוב של מתקן כוסות מברשות השיניים

תכנון העיצוב קל ופשוט ליישום אך מצריך מעט ידע מדוקדק שיסייע לכם לבחור נכון. פרזול הכוסות, כלומר מתקן התלייה שלהן צריך להיבחר בצבע של הברזים, מתלי המגבות וכל רכיב מתכתי אחר שנמצא בחדר האמבטיה. צבע כוס מברשת השיניים – מומלץ שיהיה זהה לצבע של הכיור, האמבטיה וכל גיגית או רכיב קרמי אחר כדי ליצור עקביות בעיצוב.

כוס כפולה ומברשות שיניים דגם BLA 784155
כוס כפולה ומברשות שיניים דגם BLA 784155

מימוש הרכישה הלכה למעשה

את הרכישה יש לממש בחנות מוצרי פרזול לחדרי אמבטיה. בחנות זו לא מוכרים רק פרזול אלא גם מוצרים ממשיים לחדרי אמבטיה, לרבות מקלחונים שלמים על כל פיתוחיהם. בתחום כמו כוס כפולה למברשת שיניים מספקים בחנות גם את אמצעי הפרזול להברגה בקיר וגם את צמד הכוסות. מצאתם את המוצר שחיפשתם? בדקו היטב שמדובר בגוונים המבוקשים לחדר שלכם. במידה ואינכם בטוחים, היוועצו בצוות החנות.