טיפים לבחירת מתלה טבעת למגבות

טבעת למגבות הוא מתלה בצורת דסקית המאפשר לכם להשחיל מבעדה מגבות. זהו מתלה אנכי אשר פרוס במקביל לקיר ומתנודד עליו, בשונה מהמתלה האופקי שקבוע עליו ללא נוע. מעוניינים לדעת כיצד לבחור מתלה טבעת למגבות? במאמר זה אנו מספקים את כל המידע שתצטרכו לצידכם בעת קבלת ההחלטה.

טיפ מס' 1 – קביעת עיצוב הטבעת

הטבעת עשויה להיות לבנה, כסופה, שחורה, ומבוססת על גוונים נוספים. הבחירה כמובן קלה מאד. יש לכם פרזול גלוי בחדר האמבטיה? הוא לא נמצא בתוך הדוש אלא נראה לעין? ברזים? מתלים אופקיים ממתכת? רוב הסיכויים שהם הגיע בסגרה אחידה בגוון זהה כדי ליצור עקביות בעיצוב החדר. עליכם לשמר עקביות זו ולבחור בטבעת בעלת צבע זהה. בדרך כלל, כשקונים פרזול אמבטיה הוא מגיע בחבילה אחת כדי לשמר אותה.

טיפ מס' 2 – קביעת מקום רכישת הטבעת

מה שכן חשוב לדעת הוא שיש הבדלי איכות בין מתלי טבעת למגבות. אם אתם רוכשים את המתלה בחנות כלבו ללא ידע בפרזול, קיים סיכוי סביר שמדובר במתכת שתחליד או תתבלה מהר. מי שמעוניין באמת באיכות, ללא בלאי לטווח קצר, יחפש את המתלה הטבעתי שלו אך ורק בחנות פרזול המספקת מוצרי פרזול איכותיים לחדר אמבטיה: אלחלד, עמידים ובעלי בורגי עיגון חזקים ועמידים.

טבעת למגבת דגם RON 784560
טבעת למגבת דגםBLA 4160
טבעת למגבת דגם BLA 4160

טיפ מס' 3 – אופן ביצוע הרכישה המומלץ

את אופן ביצוע הרכישה מומלץ לעשות בהדמיית מחשב של חנות פרזול. בהדמיה, תוכלו להיחשף לדגמי מתלי טבעת למגבות ולבחור בזה שעונה על הקריטריונים שלכם, כלומר על הצבע שלכם בחדר האמבטיה. לפני שאתם עומדים לרכוש אותו, קבלו עוד טיפ אחרון בהחלט להבטחת קנייה מוצלחת.

טיפ מס' 4 – בדיקות אחרונות לפני הרכישה

במידה ומדובר בטבעת כסופה שצריכה להשתלב עם ברז ומתלים כסופים הבחירה קלה. אבל ברגע שבוחרים צבע פליז או צבע ארד, למשל, הבחירה נעשית מורכבת כי יש הבדלי דקויות בין הגוונים. גם הבחירה בין שחור מוחלט לשחור בזלת אינה מובנת מאליה. שחור בזלת הוא גוון מעט יותר בהיר. לכן חשוב לרדת לפרטים ולשאול את מומחי חנות הפרזול לגוון המדויק, או לקרוא בעיון את הפרוספקט של המוצר באינטרנט. חשוב לבדוק שמידת העובי מתאימה לחדר שלכם ואינה גדולה מדי עבור חדר קטן וקטנה מדי עבור חדר גדול, להבטחת שילוב ויזואלי מוצלח.