דברים שכדאי לדעת על אפיון מוט למגבות בחדר האמבטיה

בחירת מוט למגבות לתלייה בחדר האמבטיה מצריכה מידע עיצובי בנושאים שונים. במאמר זה נתייחס לשניים החשובים שבהם: מבנה המוט ועיצובו הגוני. על פי המידע שבמאמר זה גם אתם תוכלו לבחור עבור חדר האמבטיה שלכם מוט מעוצב לתליית מגבות.

גיבוש מבנה מוט מגבות האמבטיה

מבנה מוט האמבטיה הנו אופקי. ברם, ניתן לבחור במוט אמבטיה מעוגל, גלילי ישר או מלבני עם קצוות מעוגלים. לחילופין, מוט האמבטיה עשוי להיות מלבני ממש, בצורה פיזית של מלבן לכל אורכו ורוחבו. מומלץ לבחור מוט למגבות בהתאם לאופי הדקורטיבי של החדר. בחדר בו רוב המתלים והתשתיות הנם מלבניים, בחרו מוט מלבני ובחדר בו הם בעיקרם גליליים ועגולים, בחרו מוט למגבות בצורת גליל.

גיבוש צבע מוט מגבות האמבטיה

הצבע של מוט מגבות האמבטיה צריך להיות עקבי לצבע של יתר רכיבי הפרזול בחדר זה. אם הברזים שלכם, למשל, וכן ידיות הארון מבוססים על צבע מסוים, מומלץ להשקיע בבחירת מוט תלייה בצבע זה כדי לשמור על עקביות. כפי שנלמד בהמשך המאמר, קביעת הגוון אינה מהווה משימה מאד פשוטה כפי שנדמה לנו.

מוט כפול למגבות דגם BLA 784148
מוט בודד למגבת דגם RON 784524
מוט כפול למגבות דגם RON 784548

מקום רכישת מוט המגבות המומלץ

אנו ממליצים לרכוש מוט למגבות בחנות פרזול המתמחה בחדרי אמבטיה. חנות פרזול זו מספקת לכם רכיבי מתכת איכותיים מן המעלה הראשונה, לא מחלידים ומיועדים לשימוש באמבטיות: לא רגישים לחום וקור, ברגים יציבים לכל אורך תקופת השימוש, לא רוקדים ולא מתנדנדים, המוט פשוט יהיה 100% יציב מתי שתצטרכו להעמיס עליו או להוריד ממנו מגבות.

יישום פרקטי של בחירת מוט המגבות

באופן פרקטי, הכי כדאי לרכוש את המוט בהדמיית מחשב של חנות פרזול אמבטיות. הדמיית מחשב היא אתר אינטרנט ייעודי באמצעותו ניתן לבחור את צורתו של המוט ואת הצבע שלו בהתאם לתכנון שלמדתם לעשות במאמר זה. מצאתם את מוט המגבות הנדרש? אל תמהרו לרכוש אותו לפני שתוודאו כי מדובר בגוון המדויק של הפרזול שיש לכם בחדר: כסוף או כסוף מוברש? שחור או שחור בזלת? אלו דקויות שלא קל לזהות אם לא יודעים בדיוק מה יש לכם בחדר האמבטיה. מומלץ להיוועץ עם מעצב פנים ועם מומחה עיצוב מטעם חנות פרזול אמבט.