כך מומלץ להתאים מזוזות ובתי מזוזות לדלתות הפנים שלכם

בואו ללמוד כיצד לבחור מזוזות בוטיק לדלתות הפנים שלכם. המזוזות מתאפיינות בבתי מזוזות כסממן ההיכר לעיצוב שלהן, בשל כך שהם ורק הם – אלו שבולטים החוצה. בבית מלאכה בו מתמחים בייצור מזוזות פליז יוכלו לסייע לכם להגיע לתוצאה אופטימאלית ברמה הדקורטיבית בכל חדר בבית. כך מומלץ לבחור מזוזות ובתי מזוזות עבור מבני מגורים.

בחירת הצורה של המזוזה

את צורת המזוזה ניתן לגבש באופן מלבני או גלילי. חשוב לבחור בדגם שניכר כי הוא משתלב עם עיצוב הדלת שלכם. במידה והמשקוף עגול לגמרי או ניחן בפינות עגולות, מומלץ לבחור מזוזות ובתי מזוזות בצורת מלבן, ובכך לגוון את העיצוב. במידה והאלמנט המלבני מאד בולט בחדר, מומלץ גם כן לבחור מזוזות מלבניות, אך ניתן לשקול, במקרה כזה, מזוזות עגולות לגיוון.

בחירת הצבע של המזוזה

במידה והבית מגובש בעיצוב עץ וצבעים חומים, מומלץ לבחור מזוזות בצבע פליז לחידוד המוטיב. הפליז הנו בצבע ברונזה, חום קל או צהוב, ועל כן אפשרי לשילוב עם רוב סוגי העץ. במידה והבית שלכם מעוצב מודרני, מומלץ לבחור מזוזה שחורה, שיכולה להתכתב טוב עם דלתות שחורות או לבנות. השילוב של בחירת הצורה עם הצבע צריך להסתכם לבחירת מזוזה סופית, כפי שנלמד לעשות בפרק הבא.

סיכום כל הפרמטרים לכדי מזוזה סופית

חשוב לשאוף לבחירת דגם אחיד לכל מזוזות הבית, או לכל הפחות למספר דגמים דומים בצורתם, שיתאימו לכל המשקופים, דקים כעבים. מזוזות ובתי מזוות צריכות להשתלב טוב עם משקופי החדרים אליהם הן מיועדות. הקפדה על התאמה בין מזוזה למשקוף מבטיחה כי העיצוב שלה ייראה טוב מכל זווית אפשרית בחלל החדר. שילוב אופטימאלי בין מזוזה עגולה למשקוף מלבני ובין מזוזה מלבנית למשקוף עגול יוצרת מציאות עיצובית יציבה בחדר. כפי שהסברנו בראשית דברינו, ניתן גם לתכנן הצבת מזוזה מלבנית על גבי משקוף מלבני.

בית מזוזה דגם MZ 785071
בית מזוזה דגם MZ 320

היתרונות של מזוזות ובתי מזוזות מפליז

הן מזוזות אלחלד, עמידות לטווח ארוך, יפות ומהודרות, מעוצבות וניתנות לשילוב על בסיס קשת רחבה מאד של צבעים. מזוזות ובתי מזוזות מפליז מעניקות לחדר שלכם את הברק לו הוא זקוק והופכות אותו למעוצב במיוחד.