עצבו את תא המקלחון באמצעות רשתות למקלחת

אחד ממסלולי העיצוב הכדאיים ביותר לתא הרחצה שלכם הוא רשת האחסון. זהו אותו התקן מתכתי פנימי בו ניתן לשים סבונים ושמפו. בעבר, התקן זה היה חשוף לחלודה, וכיום הוא משווק כשהוא בגרסת אלחלד חזקה במיוחד. בנוסף, עבר ההתקן תמורות רבות בתחום העיצוב.

בחירת רשת עגולה או מרובעת

חשוב לבחור רשתות למקלחת בהתאם לעיצוב שאתם סבורים כי והא המתאים ביותר. במידה והמקלחון שלכם הוא בעל מבנה מלבני, מומלץ לרכוש מדף עגול לשבירת שגרת העיצוב, ואם המקלחון שלכם עגול, מבנה מלבני היה ניכר כמוצלח במיוחד. כמובן שניתן לבחור רשת למקלחת באופן חופשי בהתאם לציפיות שלכם כצרכנים.

בחירת רשת כסופה או בצבע פליז כלשהו

במידה ויש לכם פרזולים שקופים או כסופים במקלחת, יתאים הגוון הכסוף להשלמת המראה החיצוני הנדרש. במידה והפרזול שלכם הוא פרזול עץ, ניתן לבחור רשתות למקלחת בצבעים כמו אדום וכתום, הם תמיד יספקו התאמה טובה במקרה שכזה.

רשת למקלחת דגם RO 212
רשת למקלחת דגם SL37078
רשת למקלחת דגם K61078BL שחור

בחירת רשת מקלחת מועטה או מרובת קומות

במידה ומצאתם את עצמכם מאחסנים המון חומר במקלחת שלכם, ניתן לממש את השמירה שלו בהתקן בודד, שידות מקלחת עם פלטות שקופות נשלפות. אם בהישג ידכם יש הרבה סבונים, מרככים וכלי רחצה שונים שאין להם מקום בחוץ, ייתכן כי מדפי רשת למקלחת מרובי קומות עשויים להתאים לכם, לעומת מי שמשתמש במדף רק לטווח קצר, אשר יהיה זקוק לרשת מקלחות קצרה, עם מעט קומות.

חיבור רשת המקלחת לקיר המקלחון

ניתן לחבר בהברגה ישירה של הרשת או באמצעות קידוח נשלף. בשיטה האחרונה, לא הרשת מוברגת אלא סט פרזול שתופס את המדף. בשיטה הראשונה, מדף הרשת עצמו הוא שמוברג לקיר שלכם.

התקן איכותי, לא מחליד ועמיד לאורך זמן

רשתות למקלחות עשויות תמיד מחומר אלחלד שאינו חושף אתכם למגע עם חלודה. התקן זה הוא לא עוד מדף אלא מדך ייעודי לעבודה בסביבת מים ולכן הוא אחד ההתקנים השימושיים למתקלח. מומלץ להשקיע מחשבה רבה בבחירתו ולעבוד עם הדמיית מחשב של חנות מעצבים על מנת למצוא את המוצר המתאים ביותר למרחב המקלחון שלכם. חשוב לעבוד לאט וביסודיות ולמצוא את התקן האחסון המיטבי.