משדרגים את המקלחון עם מזלפים יוקרתיים למקלחת

המזלף, פתח יציאת המים מהמקלחון, יכול להיות מגובש במגוון אופנים. במאמר זה נתמקד ב- 2 מהם, מזלף קווי לעומת מזלף ראש אופקי עגול. המזלף הקווי נקרא כך משום שהשפופרת וחורי יציאת המים מתוחים כקו ישר, בצורת גליל. זאת, לעומת מזלף אופקי עגול בו מרכיב ראש ההתזה מופרד ממרכיב בסיס המזלף. הראשון אנכי וניתן להחזקה ביד, והשני אופקי בצורת דיסקית. כיצד מומלץ לבחור את דגם המזלף שלכם?

התאמה לצורת הגיגית

במידה וגיגית האמבטיה שלכם מלבנית או מרובעת, ייתכן ומזלף קווי יתאים במיוחד לעיצוב המקלחון, אך גם מזלף עגול עשוי לעשות את שלו ולספק עיצוב מרהיב. חשוב לבחון בהדמיית מחשב את שני הדגמים ולקבל החלטה שתמצא חן בעיניכם. עבור גיגית אמבטיה עגולה, מומלץ לבחור מזלף יוקרתי קווי ליצירת מרקם צורני עשיר, אך גם בחירת מזלף עגול תספק אותו. בחירת הצורה של המזלף תלויה, בגדול, בכם ובהעדפותיכם לגבי מראהו הסופי והמזוקק של מוט הפינוק בתוך המקלחון.

התאמת הגוון של המזלף

כאן, אין שאלה שהצבע צריך להיבחר בהתאם לזה של מוט הפינוק שלרשותכם. אם יש לכם מוט פליז בצבע ברונזה, למשל, מזלף יוקרתי בצבע ברונזה הוא היחיד שיתאים לעיצוב שאתם מחפשים. מזלפים יוקרתיים למקלחת הם חלקים אינטגרליים ממוטות פינוק. הם משווקים לחוד במידה ואינכם מרוצים מעיצוב מרכיב המזלף שהגיע עם המוט, ושואפים לחדד אותו עוד, על פי דרככם. גם כאשר זה קורה, השינוי המתבקש נעשה בצורה ולא בצבע. מזלף הוא בסך הכל השפופרת הנשלפת ממוט הפינוק ולכן הוא חייב להיות באותו הצבע.

מזלף למקלחת מזלף יד בעיצוב רטרו 
מזלף למקלחת דגם R 78413
מזלף למקלחת דגם R 78413

תכונות שמומלץ לבדוק במזלף לפני שקונים

  • שינוי צורות הזרימה באמצעות בורר מצבים קווי או מעגלי.
  • עבודת מעצבים על בסיס פליז או מתכת אלחלד אחרת.
  • התאמה מושלמת למוט הפינוק שלרשותכם בגוון ובעובי.

תכונות אלו יבטיחו את התאמתם של מזלפים יוקרתיים למוטות הפינוק אליהם הם מחוברים. בכך, תושלם מלאכת בחירת המזלף, ואתם תבטיחו לעצמכם התקן המתאים בדיוק למה שאתם מחפשים. בואו לרכוש מזלף חדש ולחדד את עיצוב פנים המקלחון שלכם על פי דרככם. בחירת המזלף מומלצת לביצוע דרך הדמיית מחשב של חנות מעצבים על מנת לספק את ההתאמה הטובה ביותר למוט הפינוק.