טיפים לבחירת מוטות פינוק למקלחות

מוטות פינוק למקלחת הם התשתיות באמצעותן ניתן להתקלח במקלחון. הם מחוברים בקו ישר לקיר האמבטיה כשהמזלף נמצא בקצה העליון שלהם. מה כדאי לדעת כל מוטות פינוק למקלחת לפני שבוחרים אותם? במקבץ הטיפים שלפניכם נצייד אתכם בכל המידע שאתם צריכים על מוטות פינוק שכדאי שיהיו במקלחון או באמבטיון שלכם.

טיפ מס' 1 – בחרו במוט פינוק פונקציונאלי

מוט הפינוק צריך לאפשר לכם לקהל את המים בדרך שאתם מעוניינים. לכן, מומלץ לבחור במוט שיש לו גם מזלף נייד עם כבל גמיש לשליפה כמו שפופרת והחזרה לנצרה. מומלץ שגם במזלף שפופרת וגם במזלף הקבוע של המוט יהיה בורר מצבים שיאפשר לכם לבחור את צורת זרימת המים.

טיפ מס' 2 – בחרו במוט פינוק המתאים לשילוב עיצובי בתא הרחצה שלכם

בתא הרחצה לא חסרים רכיבי פרזול: רשתות למקלחת לאחסון סבונים, מרככי שיער ושמפו, ברזים מתכתיים, ועוד. הצבע של מוט הפינוק צריך להיות בצבע של אותם רכיבי פרזול כדי ליצור בתוך המקלחון את העיצוב המושלם. עקביות בצבעי רכיבי הפרזול במקלחון חשובה מאד כדי להבטיח סטנדרטים גבוהים של מראה פנימי.

מוט פינוק רטרו שחור מט
מוט פינוק רטרו ברונזה
מוט פינוק מוברש

טיפ מס' 3 – קביעת מקום הרכישה של מוט פינוק

מוטות פינוק למקלחת רוכשים בחנות פרזול עם התמחות בחדרי אמבטיה. חנות זו תוכל לגבות אתכם ברכיב פרזול איכותי, לא מחליד, עם מתכת חזקה ועמידה, ועוד לדאוג שהקונסטרוקציה תותאם לשימוש בחדרי אמבטיה: לא רגישה ללחות, לא רגישה לשינויי טמפרטורה ויכולה לעבוד תחת זרם מים חזק באופן יציב.

טיפ מס' 4 – איתור המוצר המבוקש בחנות

את המוצר הכי מומלץ לאתר בהדמיית מחשב של חנות פרזול לחדרי אמבטיה. החנות מציידת את המשתמשים באתר אינטרנט ייעודי, ממנו ניתן לבחור את מוטות הפינוק על פי הצבע המבוקש. חושבים שמצאתם מוטות פינוק למקלחת המתאימים לרכיבי הפרזול של תאי הרחצה שלכם?

טיפ מס' 5 – בדיקות אחרונות לפני הרכישה

מומלץ לוודא, במקרה של פרזול כסוף, שהגוון הכסוף תואם את הגוון שלכם: מבריק או מוברש. במקרה של פרזול בצבע אחר, מוזהב, שחור וכד' הבחירה תהיה קלה ופשוטה יותר, אולם גם אז – יש לבדוק שמדובר בגוון שחור בזלתי ולא כהה, בגוון מוזהב ולא מוזהב בשילוב פליז, וכד'. בצעו את הבדיקות הללו תוך השוואה ממוקדת של מה שיש לכם במקלחת. התייעצו עם מעצבי פנים לגבי הצבע של הפרזול שלכם ובמקביל, עם נציגי חנות פרזול לחדרי אמבטיה.