דברים שכדאי לדעת על בחירת קולב זוגי למגבות אמבטיה

קולב זוגי למגבות משמש לתלייה אנכית של 2 מגבות, זאת בשונה מהמוט האופקי הפרוס על פני רוחב הקיר. הוא אנכי משום שהחיבור הראשי שלו, המוט, הוא אנכי, וממנו יוצאות 2 זרועות אופקיות קטנות מהחלק התחתון שלו, עליהן ניתן לשים מגבות. כיצד מומלץ לבחור קולב זוגי שכזה? כל מה שרציתם לדעת בנושא – במאמר מידע אחד.

גיבוש המבנה של הקולב הזוגי

קולב זוגי למגבות עשוי להתבסס על מבנה עוגן, בו המוט האנכי הנו בצורת קשת שממנה יוצאים 2 "חודי" עוגן שפיציים הם לא באמת חדים, זה רק עיצוב. הם כן חזקים מספיק להעמדת מגבת על כל אחד מהם, כשמשני צידי המוט האנכי יש מגבת תלויה, סה"כ 2 מגבות. לחילופין, ניתן לבחור במבנה האות העברית דל"ת הפוכה. המוט, בסיס הדל"ת מונח למעלה, וקו אופקי קצר מונח בחלק התחתון שלו. בכל קצה של קו זה ניתן לתלות מגבת אחת.

גיבוש העיצוב של הקולב הזוגי

העיצוב של הקולב הזוגי מבוסס על צבע שמתאים לו. מומלץ לבחור בצבע עקבי לכל רכיב פרזול אחר שיש לכם בחדר: מתלים אחרים, ידיות ארון, ברזים, רשתות לאמבטיה ולמקלחון, ועוד. בדרך זו אתם שומרים על עקביות העיצוב בין כל הפרטים ויכולים להבטיח עיצוב מושלם ברחבי החדר באמצעות קולב זוגי למגבות.

מוט כפול למגבות דגם BLA 784148
מוט כפול למגבות דגם RON 784548
מוט כפול למגבות דגם BLA 784148

קביעת מקום רכישת קולב המגבות הזוגי

קולב זוגי למגבות רוכשים בחנות פרזול אמבט המספקת ללקוחותיה מוצרים איכותיים ביותר בתחום התלייה בחדרי אמבטיה: מוצרי מתכת עמידים, אלחלד, לשימוש ארוך טווח וייעודיים לתלייה בחדרים בהם יש שינויים חום וקור וחשיפה ללחות. קולב זוגי למגבות שנבחר בחנות מוצרי פרזולך אמבט הנו מוצרי איכותי ובטוח ללא עוררין.

יישום בחירת הקולב הזוגי בפועל

יש להיכנס להדמיית מחשב של חנות מוצרי פרזול אמבט באמצעות חיבור לאינטרנט ולבחור בקולב הזוגי המבוקש עבורכם, עוגן או קו ישר. חשוב לבחור בצבע המבוקש לפרזול האמבטיה שלכם. מצאתם את המוצר שעשוי להתאים לחדר האמבטיה? אל תמהרו לרכוש לפני שתוודאו שהצבע הוא אכן הצבע שיש לכם בחדר. יש הבדל בין גוון כסוף לגוון כסוף מוברש ובין שחור לשחור בזלת, והבדל זה עשוי להשפיע על עיצוב חדר האמבטיה שלכם.