מידע מקצועי אודות בחירת מקלחונים

מעוניינים לדעת כיצד לתכנן מקלחונים ביסודיות בחדר האמבטיה שלכם? במאמר טיפים זה אנו מספקים את כל פריטי המידע החשובים באמת אודות בחירתם. מקלחונים מכילים בחובם לא מעט פרטים שחשוב להכיר, וכאן במאמר אנו מספקים סקירה מלאה אודותם. לקורא מובטחת יכולת בחירה קלה של המקלחון, כולל העלאת דרישות עיצוביות שקשה לחשוב עליהן באופן שרירותי.

על דלת המקלחון

דלת המקלחון היא דלת זגוגית, כלומר כזו שעשויה זכוכית. ניתן לממש את העיצוב שלה במגוון רחב של דרכים, חלק, מגורען, התזת חול להסתרת המתרחץ הפנימי, זכוכית בעלת צבעי מים כמו ירקרק או כחלחל, ועוד. עיצוב דלת המקלחון מהווה פרט חשוב בתכנון שלו משום שאז אתם תדעו כיצד הוא ייראה בפאן החיצוני שלו ותוכלו ללמוד מכך כיצד ייראה חדר האמבטיה כולו כתוצאה מההטמעה הזו.

מקלחון דגם ברצלונה 78101
מקלחון דגם ברצלונה 78102
מקלחון דגם רומא 78600

על תצורת המקלחון

המקלחון עשוי להיות פינתי או מקביל לקיר אחד. בעוד בחדר אמבטיה גדול ניתן לבחור בין 2 השיטות, בחדר אמבטיה קטן בוחרים התרכנים במקלחון פינתי על מנת לחסוך במקום בחלק העיקרי של החדר. בחדרים מזעריים בהם אין בכלל מקום למקלחון, רוכשים רק את הדלת ומטמיעים אותה על שפת האמבטיה ובכך אתם יוצרים גם רכיב רחצה בעמידה וגם אמבטיה בישיבה כמו שהורגלתם עד כה.

על הצורה הגיאומטרית של המקלחון

צורתו הגיאומטרית של המקלחון מבוססת בדרך כלל על עיצוב רבע מעגלי או מלבני. עיצוב רבע מעגלי מתבסס על זוג דלתות שכל אחת מהן מהווה שמינית מעגל. הן מתכנסות יחדיו לרבע מעגל כאשר הן סגורות. אותו דבר ניתן להסדיר גם במקלחון המלבני. שם, הדלתות לא נעות זו לקראת זו אלא זו אנכית לזו כדי ליצור את הצורה של 4 הקודקודים המבוקשת.

בחירה סופית של דגם המקלחון

את דגם המקלחון ניתן לממש בחנות פרזול אמבטיה מקצועית המשווקת גם מקלחונים שלמים על המרצפות והדלתות. הדגמים כוללים רצפת אגנית נעימה למגע ודלתות זכוכית על פי הניסוח העיצובי שלימדנו אתכם לגבש. בחירה סופית של דגם המקלחון בחנות פרזול אמבט תבטיח לכם תא רחצה אולטימטיבי ומהנה מאד לשהייה בתוכו בשל איכויות הייצור ואפשרויות העיצוב הכבירות של המוצר.