טיפים לבחירת מקלחונים לחדרי האמבטיה

מעוניינים לדעת כיצד לגבש את המקלחון בחדר האמבטיה בבית החדש? כך תעשו זאת נכון ובאחריות, תוך הצלחה ממשית בעיצוב חדר האמבטיה. המקלחון הוא פתרון רחצה משני לאמבטיון, שהוא התשתית הבסיסית בכל אמבטיה. בחדרים מאד קטנים בהם אין מקום לתא רחצה נוסף, נהוג להתקין מקלחון על האמבטיון, בדמות 1-2 דלתות זכוכית עם צירים חצובים בקיר ופלטות מודבקות לשפת האמבטיון. עבודה זו נעשית על ידי טכנאי חנות פרזול אמבטיות ובסיומה אסור להשתמש באמבטיה למשך 12 שעות לשם ייבוש הדבק. וכיצד בוחרים מקלחונים הממוקמים בנפרד מתא האמבטיה?

גיבוש הפריסה של המקלחון

מקלחונים עשויים להיות ממוקמים בפינת קיר חדר האמבטיה או במקום מקרי בקיר אשר אין בו פינה. בדרך כלל בחדרים קטנים מתקינים את המקלחון בפינה מטעמי חסכון במקום, אבל בחירת מיקום המקלחון רחוק מהפינה אינה בהכרח הסיבה ההופכית. מקלחון הוא תא שקוף עשוי להיות עם ידיות או בלעדיהן. אם מחליטים לבחור דגם עם ידיות, והארון שלכם שקוף ומתבסס על אותן ידיות, נהוג להתקין את המקלחון בקרבתו כדי ליצור המשך עיצובי מרהיב עיין.

תכנון העיצוב של המקלחון

כפי שרמזנו לעיל, מקלחונים עשויים להכיל ידיות פרזול או להיפתח באמצעות דחיפה ומשיכה כפשוטן. מקלחונים עם ידיות פרזול מקרבים את העיצוב לאותנטי בעוד מקלחונים ללא ידיות פרזול הם מקלחונים מודרניים במובהק. תא המקלחון מורכב מפריסה המזכירה את החלון הבלגי. בדרך כלל הפרופיל יהיה שחור, אך זה לא מחייב. ניתן גם לבחור פרופיל מסגרת הממוקם בקצוות הזכוכית בלבד. חשוב להקפיד שהן עובי פסי הפרופיל המתכתיים והן עובי המרחק של הזכוכית מהרצפה  אינם מאד עבים כשמדובר בחדר קטן ואינם מאד דקים כשמדובר בחדר גדול על מנת להבטיח השפעה עיצובית טובה ומדויקת על המרחב.

מקלחון דגם ברצלונה 78103
מקלחון דגם ברצלונה 78105
מקלחון דגם ברצלונה 78104

בחירה נכונה של מקלחונים

מקלחונים יש לבחור בחנות המספקת מקלחונים ופרזול אמבט. חנות זו מתמחה בשיווק רכיבי מקלחת איכותיים, חזקים ועמידים הבנויים לתת מענה ללקוח בחדרי שירות לחים עם שינויי טמפרטורה. החנות מציידת את לקוחותיה בהדמיית מחשב ייעודית, באמצעותה ניתן לבחור מקלחונים על פי הזמנה. השירות כולל הובלה, התקנה והדרכה כיצד להתנהל בסיומה. לרוב, לא ניתן יהיה להשתמש במקלחון למשך מספר שעות עד להתייבשות הדבקים והטמעה טובה של התא ברצפה ובקירות.