ידיות עור מתבדרות עם פרזול הברגה לארונות האמבטיה

אם אתם מעוניינים בידיות מתבדרות לארונות האמבטיה שלכם, אין כמו שילוב של מתכת ועור כדי להביא זאת לכדי מימוש. המתכת היא רכיב-הברגה המגיע עם 2 חורים, אחד לבורג ההטמעה בארון והשני עבור ידית המשיכה עצמה, זו שעשויה מעור. כאשר אתם מושכים אותה אתם גוררים אתכם את המתכת שלה באמצעות אותו חור ובכך המגירות והארונות שלכם באמבטיה נפתחות.

ידיות עור דגם 204
ידיות עור דגם 206
ידיות עור דגם 203

למי העיצוב מתאים?

העיצוב מתאים למי שבחר ארונות ללא ידיות והתחרט או טרם גיבש בשעתו את תבנית העיצוב שלהן. כמו כן,  העיצוב מתאים לכל מי שסגנון הפתיחה באמצעות משיכה של אמצעי מתבדר מסב לו נוחות. יש אנשים שידית קבועה לא מתאימה להם וניכרת כקשיחה מדי בעוד ידית מתבדרת מתבררת כאמצעי פתיחה מאד נוח ויעיל.

היכן ניתן לממש את הרכישה?

את הרכישה ניתן לממש בחנות פרזול המתמחה בארונות של חדרי אמבטיה. חנות זו משווקת לכל מי שיש לו ארון והוא לא מרוצה מהידיות שלו אוח שאין לו בכלל ידיות – להטמיע אותן באופן מוצלח ובהתאם לעיצוב הנדרש ללקוח. אם אתם מתכננים לפתוח את הארונות והמגירות שלכם באמצעות ידיות עור מתבדרות, בחנות פרזול אמבטיה תוכלו למצוא את הדגם המושלם למשימה. כיצד יש למצוא אותו בתוכה? מיד תדעו מהי הדרך היעילה ביותר לעשות זאת ולהגיע לדגם שמשתקף כמתאים ביותר עבור ארונותיכם ומגירותיכם בחדר הרחצה הביתי.

כיצד מומלץ לממש את הרכישה של הידיות?

הדרך הכי פשוטה לעשות זאת היא באמצעות הדמיית מחשב של חנות פרזול לאמבטיה. בהדמיית מחשב זו תוכלו להיחשף למכלול רחב של ידיות ארון לחדרי אמבטיה ולבחור את אלו המתאימות ביותר עבורכם. חשוב שהדבר ייעשה לא רק על סמך תמונות אלא גם על סמך מלל כתוב שאתם קוראים מדפי המידע השונים של המוצרים. בכך, תוכלו לדעת מהו יחס הגדלים הצפוי בין הידיות שתבחרו לפלטות הדלתות והמגירות שלכם בארונות האמבטיה ולדעת למה לצפות בפועל. חשוב לעבור היטב גם על צבעי העור השונים שמוצעים ולוודא שלא טעיתם כשהסתכלתם בתמונות אלא בחרתם בדיוק בגוון שציפיתם לבחור. עיון בדפי המידע חשוב לא פחות ואולי אפילו יותר מהתבוננות בתמונה עצמה כדי לאשש את שראיתם ולהבטיח שאתם קונים מוצר שאתם יודעים מהן התכונות שלו לאשורן.