עיצוב ידיות של ארונות ומגירות לאמבטיה – כך תעשו את זה נכון

אם יש לכם ארונות ומגירות בחדר האמבטיה ניתן לעצב עבורם ידיות אותנטיות שיחדדו את התאמת הרהיטים הללו לחדר האמבטיה שלכם, על בסיס העיצוב שמהווה את האני מאמין שלכם במתחם זה: מודרני, כפרי, בורגני עתיק ועוד. כיצד מתבצע עיצוב מחדש של ידיות ארון ומגירות בחדר אמבטיה? כל מה שרציתם לדעת על אחת ממלאכות העיצוב המועילות והקלות לביצוע – במאמר מידע אחד.

כך מומלץ לגבש את מבנה הידיות

ידיות ניתן לגבש לאורך, לרוחב או בצורת עיגול או ריבוע סימטרי ניטרליים. ניתן לבסס גם תשתית ידיות עור אנכיות תלויות. בחרו במבנה שאתם סבורים כי הוא מממש את העיצוב המחודש של ידיות חדר האמבטיה שלכם. אנו ממליצים, במידה והחדר מאד גדול, לפנות למחלקת הידיות הגדולות, שם לא רק שתמצאו פרזול במידה גדולה אלא גם במידה עבה שתאפשר השתלבות גם במתחמים גדולים מאד.

בחירת עיצוב הידיות הנדרש

עיצוב הידיות מתבסס על סט גוונים שניתן לבחור מתוכו: שחור, שחור בשילוב פליז, רוזגולד, לבן, פליז או עור בצבע חום. יש לבחור בעיצוב שניכר כי מתאים ביותר לארונות ולמגירות השונות על פי התכנון העיצובי המחודש שאתם מייחלים לו בחדר האמבטיה. במידה ויש בחדר ברזים ומתלי מגבות בצבע אחיד, מומלץ שלא לשנות אותו, אלא להתמיד בו. מה שכן, זו תהיה הזדמנות בשבילכם לקבוע עיצובים מרחיקי לכת בצורות הידיות.

ידיות בשילוב פליז ושחור דגם 71
ידיות בגימור שחור דגם 786034
ידיות עור דגם 202

קביעת מקום הרכישה של ידיות ארונות ומגירות

מקום הרכישה של ידיות ארונות ומגירות מומלץ להסדיר בחנות פרזול לחדרי אמבטיה, שם יספקו לכם את כל רכיבי הפרזול העמידים ביותר, עור עמיד במים, מתכות אלחלד לא מתחמצנות, וכל זאת על בסיס עיצובים מרהיבי עיין במגוון רחב של דוגמאות לבחירתכם.

מימוש רכישת הידיות החדשות

את הידיות מומלץ להסדיר באמצעות הדמיית מחשב של חנות פרזול לחדרי אמבטיה. בהדמיית מחשב זו ניתן לאתר בקלות ידיות בסגנון שתכננתם ועיצבתם. במידה ומצאתם ידיות אלה, חשוב לקרוא היטב מה כתוב בפרוספקטים שלהן בהדמיית המחשב, לוודא שהגוון אכן מתאים למה שיש לכם בחדר ושמידת העובי תואמת (ויזואלית) לגודל החדר ולמרחבו מבלי שהידית תיראה מגושמת.