בחירה מומלצת של עיצוב עבור כוס למברשת שיניים ליד כיור האמבט

במאמר זה נספק לכם מידע חיוני על רכישת כוס מעוצבת לאחסון מברשת שיניים. כוס למברשת שיניים מבוססת על שני אלמנטים עיקריים, פרזול וגוף המוצר. בעוד הפרזול משמש כאמצעי תלייה על הקיר, גוף המוצר הוא הכוס עצמה, היכן שהמברשת מאוחסנת. בפרקים הבאים תוכלו ללמוד כיצד בוחרים כל אחד מהרכיבים הללו ומגבשים אותם לכדי כוס למברשת שיניים המתאימה לשילוב בכיור האמבטיה שלכם.

בחירת פרזול לכוס מברשת שיניים

מדובר על פרזול גלילי בצורת הכוס. הוא ניתן לקידוח בקיר על ידי 2 ברגים. מדובר בהתקן בולט שכן הוא מקיף את כל היקף הכוס ועל כן נראה, בסופו של דבר, גם בחלקו הקדמי. רצוי לבחור בפרזול שייראה כמו יתר רכיבי הפרזול שלכם: ברזים, מתלים למגבות, ועוד. אם הם כסופים, בחרו פרזול כסוף, אם הם שחורים, בחרו פרזול שחור, וכד'. חשוב לשים לב לדקויות של הגוון הנבחר. יש הבדל בין כסוף מבריק לכסוף מוברש. יש הבדל בין שחור מוחלט לשחור בהיר (בזלת), ועוד.

בחירת כוס מברשת השיניים

מדובר במוצר שנראה במהותו כמו יתר מוצרי החרסינה והקרמיקה ברחבי החדר. לכן, צבע הגיגיות (כיור ואמבטיון) עשוי להיות רפרנס מצוין לקביעת הצבע של כוס למברשת שיניים. בדרך זו אתם מממשים עיצוב עקבי של כל מוצר חרסינה או קרמיקה ברחבי החדר ושומרים על האופי הדקורטיבי שלו כפי שהוא. לכן, קביעת הגוון של כוס למברשת שיניים בדרך זו הנה מומלצת במיוחד.

כוס כפולה ומברשות שיניים דגם BLA 784155
כוס למברשות שיניים דגם BLA 784158

המקום המומלץ לרכישת ההתקן

אנו ממליצים על חנות פרזול לחדרי אמבטיה. חנות זו מספקת מתכות איכותיות כמצופה מספקית פרזול, ויותר מכך, בעלות התאמה מושלמת לשימוש בחדרי אמבטיה: לא מחלידות, לא מתחמצנות ולא רגישות לשינויי קור וחום. בנוסף, בשל היותה מומחית לחדרי אמבטיה, הרכישה היא קומפלט: גם פרזול וגם כוס ייעודית למברשת השיניים מגיעות בחבילה.

ביצוע רכישת ההתקן בפועל

את ביצוע רכישת ההתקן אנו ממליצים להסדיר בהדמיית מחשב, באמצעותה ניתן לבחור בפרזול ובכוס הנדרשים/ות. בדקו היטב שהגוון אכן מתאים למה שאתם צריכים בחדר. אם אינכם בטוחים בהבדלים הדקים שבין הגוונים, אל תהססו להתייעץ עם מומחי חנות הפרזול.