הסדרה חכמה של מברשות אסלה איכותיות

במאמר זה נספק לכם את כל המידע הנדרש על רכישת מברשות אסלה לשירותים או למלתחות בהן משולבת אסלה. עיצוב מברשות אסלה נעשה, למעשה, באמצעות גיבוש המתקן בו היא מוטמעת, הלא הוא מכסה המברשת. מה צריך לדעת על מנת לבחור אותו באופן מיטבי? להלן כל מה שתצטרכו לדעת בנושא זה.

גיבוש המבנה של תאי מברשות האסלה

מברשות אסלה מבוססות על תא סגור או פתוח. תא סגור מכיל מכסה אשר מורם יחד עם המברשת לצורך ניקיון האסלה ותא פתוח לא מכיל מכסה, ולכן במבט מלמעלה כלפי מטה רואים את ראש המברשת מוטמע בתוך התא. תא סגור הוא תא עגול בצורת גליל ותא פתוח הוא תא טרפזי שהבסיס שלו צר והחלק העליון רחב. תא כזה, בניגוד לתא גלילי רצפתי, מקובל לקדוח בקיר על גבי מתקן פרזול מלבני ייעודי.

תכנון העיצוב של תאי מברשות האסלה

את הדגם הגלילי הסגור ניתן להזמין בגוונים מוזהב, שחור או לבן. את הדגם הפתוח שתלוי כעל הקיר ניתן להזמין בצבע לבן. אביזר הפרזול המתכתי המשמש לתלייה על הקיר הנו שחור. לכן, התקן זה אידאלי עבור מי שיש לו שירותים בחדר אמבטיה והפרזול בו שחור. אמבטיה לבנה (כפי שקורה בדרך כלל) ליד מתקן אסלה לבן גורמת לחדר להיראות במיטבו, ואביזר התלייה ממשיך את המוטיב השחור של העיצוב כמו בברזים ובמתלי המגבות.

מברשת אסלה לתלייה על קיר דגם BLA 784157
מברשת אסלה לקיר דגם RON 784557

בחירת מקום הרכישה של תאי מברשות אסלה

תאי מברשות אסלה מומלץ לרכוש בחנות פרזול המתמחה באמבטיות ובמוצרי אמבטיה. חנות זו מספקת לכם מוצרי פרזול אלחלד איכותיים ועמידים המותאמים לשימוש בחדרי אמבטיה: לא רגישים לחום וקור, לא רגישים למים וייעודיים לתת מענה בחדרים לחים ורגישים.

יישום הרכישה בפועל

את רכישת מברשות האסלה יש ליישם בהדמיית מחשב של חנות מוצרי פרזול לאמבטיה. חנות זו מספקת לכם באתר האינטרנט את כל מברשות האסלה האפשריות לקנייה. איתרתם את המברשת המבוקשת? אל תמהרו לקנות אותה לפני שתבחנו היטב מהו הגוון שלה והאם הוא אכן משתלב עם תשתיות הפרזול והאמבטיה הנמצאים בחדר כעת. למידע נוסף או למענה על שאלות אודות מברשות אסלה יש לפנות לצוות המכירה בחנות מוצרי פרזול לאמבטיה.