כל מה שרציתם לדעת על מחזיקי סבונים למקלחת

מחזיקי סבונים מיועדים למשתמשי הסבונים הקשיחים בקרבת הכיור ובתוך תא המקלחון. מחזיקי סבונים הם כלים אופקיים העשויים פליז בדרך כלל, בהם ניתן לשים סבונים ולשלוף אותם מלמעלה, באופן דומה לשליפת מזון מצלחת. כיצד מומלץ לבחור מחזיקי סבונים מעוצבים ואיכותיים? כל מה שרציתם לדעת בנושא – במאמר מידע אחד.

בחירת המבנה של מחזיק הסבון שלכם

לרוב, הבחירה תהיה בין מחזיק סבון עגול דמוי צלחת לבין מחזיק סבון מלבני רשת. הבחירה צריכה להתבצע בהתאם לעיצוב חדר האמבטיה שלכם. לחדר אמבטיה בעיצוב בורגני המכיל בעיקר אלמנטים מלבניים, יתאים מחזיק סבון מלבני רשתי. לעומת זאת, אם חדר האמבטיה ניחן ברכיבים עגולים לא רק באמבטיון אלא גם בכיור, בתא המקלחון ואפילו בארונות (העשויים להכיל קצוות דלת מעוגלים מומלץ לבחור במחזיק סבון עגול דמוי צלחת.

גיבוש העיצוב של מחזיק הסבון

עיצוב מחזיקי סבונים לאחר שגיבשתם עבורם מבנה – פירושו קביעת הגוון. כאן, חשוב להיכנס לניואנסים קטנים ולבדוק שהגוון יתאים לגוון שיש לכם בחדר ברכיבי פרזול אחרים כמו ברזים ומתלים שונים. אם פרזול החדר שלכם מבוסס על צבע כסוף, יש לוודא איזה מן כסוף זה: מבריק או מוברש. אם מדובר בחדר אמבטיה עם פרזול שחור, יש לבדוק האם מדובר בשחור רגיל (מוחלט) או שחור בזלתי (עם אלמנטים לבנים ובהירים), ובהתאם – לרכוש מחזיק סבון בצבע המבוקש.

סבוניה לסבון קשיח דגם BLA 784159
סבוניה רשת דגם 784156

היכן תממשו את בחירתו של מחזיק הסבון שלכם

מחזיקי סבונים מומלץ לרכוש בחנות פרזול לחדרי אמבטיה המתמחה במתכות עמידות וחזקות שמתאימות לשימוש בחדרי אמבטיה: לא סופגות נזקי לחות, עמידות בקור ובחום ונועדו לשרת אתכם לתקופה ארוכת טווח בתנאים של חדר אמבטיה בשימוש פעיל.

יישום בחירת מחזיק הסבון בפועל

את יישום הבחירה של מחזיקי סבונים עושים בהדמיית מחשב של חנות מוצרי פרזול אמבטיה. מדובר באתר אינטרנט ממנו ניתן לבחור את מחזיקי הסבונים המושלמים עבור חדרי האמבטיה שלכם. מצאתם את המוצר המבוקש? ודאו בשבע עיניים שמדובר בגוון המדויק של הפרזול בחדר האמבטיה שלכם. היוועצו עם מעצבי פנים ומומחי עיצוב חדרי אמבטיה טרם הבחירה ועם מומחי חנות מוצרי פרזול אמבטיה כדי להבטיח התאמה ליתר רכיבי הפרזול בחדר זה.